Sabtu, 13 Disember 2008

NAK KE MANA?

LEGEND RESORT CHERATING
Cuti sekolah dah tinggal berapa hari? Ni dah 13 Dis. Cepatnya masa berlalu. Aku dah berjanji dengan anakku Ili, kalau dpt 5A nak ajak melancong. Hari tu aku dah nekad nak ke Pulau Pangkor. Kami pun pergi ke agensi pelancongan, Sahid Travel depan bangunan Supreme. Tapi, agensi tu tak benarkan kami ke mana-mana pulau sehingga bulan Februari. Cuaca agak buruk sekarang. "Habis, kemana yang kami boleh pergi?" " Kalian boleh pergi ke Sabah atau Singapura" " Jauh sangatlah pulak, nak ke Singapore, nak kena buat pasport lagi" Kami pun baliklah ke rumah dengan hampa. 15 Disember ni aku ada kelas tambahan UPSR. Maknanya kalau nak berjalan pun lepas tarikh itu. Tak payah jauh-jauh, mungkin sekitar sempadan Melaka dan Negeri Sembilan.

Dalam termenung-menung nak ke mana, tiba-tiba dua hari lepas hanphone ku dihubungi seseorang. Satu suara gadis yang memang ditugaskan untuk 'menggoda' prospek. "Tahniah En Mat Som, anda telah memenangi hadiah melancong anjuran CELCOM. Anda sekeluarga diberi tiket untuk menginap di Legend Resort di Cherating selama dua hari Tiga malam" suara lembut gadis itu menggugah lamunanku petang itu. "Yake? Bestnya. Tapi, saya sukar mempercayainya" "Tak apa, encik dijemput datang ke Hotel Katerina petang Sabtu 13 Disember ini. Datanglah bawa anak isteri, jamuan pun disediakan. Petang tu kami nak confirmkan bahawa En Matsom benar-benar menerima tawaran kami".

Aku pun berbincang dengan isteriku. Setelah perbincangan dibuat, maka untuk mengelakkan daripada kami jadi mangsa, lebih baik kami tak ke hotel Katerina petang ini. Mereka kata oleh sebab aku telah menjadi pelanggan setia CELCOM, maka kami menerima hadiah kemenangan ini.

Masalahnya, kenapa mereka tak hantar surat rasmi. Kenapa Hotel Legend yang contack bukan Celcom? Tak mengapalah, kami tak bercuti agak grend macam tu. Biarlah kami ke Melaka sahaja, walau pun entah keberapa kalinya, daripada kami jadi mangsa penipuan!!!



2 ulasan:

enjoy-rs berkata...

1、We have excellent customer service team, which could solve online various problems about the Air Jordan we provide in 24 hours.
2、We have perfect Logistics system, which guarantees all the ordered Nike Air Jordan shoes are delivered to you in good shape as fast as possible.
3、We have strong manufacture plant, which are able to provide various models, sizes & colors of Air Jordan shoesranging from 1 to 23 according to what you request.
4、We have the first-rate after-sale service , in case that the Jordan Shoes products that you receive come across some quality problems, then, please do not worry, we are abound to refund all the payment in one week,Also, the products can be changed in one me month.The main products we specialize in are showed as follows
Our Jordan Shoes:
Air Jordan 13
Air Jordan 14
Air Jordan 15
Air Jordan 16
Air Jordan 17
Air Jordan 18
Jordan 13
Jordan 14
Jordan 15
Jordan 16
Jordan 17
Jordan 18

fareezyusoff berkata...

btul jgak, knapa x hantar surat rasmi kn.. hmmm,just drop by to say hello=)