Khamis, 9 Julai 2009

HPA CAWANGAN B PAHAT

PRODUK-PRODUK DINGIN BEKU JUGA ADA
DISEDIAKAN UNTUK AHLI-AHLI HPA
(Contohnya Ayam Organik, Ais Krim Hpa, burger,
nuget herba, fishball herba dan lain-lain)

LOGO HPA

HPA CAWANGAN BATU PAHAT

LOKASI DI HADAPAN TOYOTA JLN RUGAYAH


PELBAGAI MINUMAN HERBA
dan RANGKAIAN RATUSAN PRODUK HERBA TERDAPAT DI SINI

Sahabatku Cikgu Zailani Ahmad
dari SMK BUKIT NANING ini
telah bersama aku dalam HPA sejak 1998
Aku join HPA sejak 1998. Waktu tu ekonomi dan politik Malaysia tengah gawat. Tetapi dalam kegawatan itu, HPA tetap kuat. Tetapi pada masa itu, prospek yang kutemui meramalkan HPA paling lama bertahan selama setahun. Ragam prospek memang seperti itu. Hari ini kalian sendiri lihat, HPA telah berada di mana-mana. Boleh dikatakan sebahagian besar warung digantung KOPI RADIX. Jualan HPA pun menghampiri RM 15 juta sebulan. Kini HPA telah membuka cawangannya di mana-mana. Ia termasuklah di bandar BATU PAHAT. Lokasinya berhadapan dengan TOYOTA di Jalan Zabedah. Produk-produk HPA semakin meluas. Falsafah 'Jadikanlah makananmu sebagai ubatmu, dan ubatmu sebagai makananmu' akhirnya menjadi prinsip perniagaan ini.

PRODUK-produk makanan dingin beku juga ada dijual di sini. Ayam organik, nuget herba,sate, fish ball, burger dan lain-lain. Segalanya ditanggung halal.

Untuk mendapatkan diskaun sila join dengan kami. Yuran keahlian RM 30 seumur hidup. Dengan menggunakan produk harian ini, anda juga dapat membina perniagaan MLM anda secara santai.
019-7630678

Tiada ulasan: