Khamis, 30 Julai 2009

REHATKAN MINDA

Beginilah keadaan kami, sebulan tu adalah dua tiga kali makan-makan di Batu Pahat. Kali ni kami nak merasa steam boat (betul ke ejaan ni?). Malam ni yang ada aku, Zulkeflee, Arifin, Sahid dan Roy Fahmi. Macam best je makan steam boat ni. Kami selalunya bergilir le belanja kawan-kawan ni. Sesiapa yang baru naik gaji ke, dapat tunggakan ke, baru timbang sawit ke....begitulah. Nampaknya kali ni Ustaz Syukran tak ada. Selalunya dia tak pernah miss. Kesian-kesian. Malam yang ni Zul yang belanja. Entah berapalah ya?

2 ulasan:

Miss Mirror a.k.a Sam berkata...

Sedapnyaaaa!!! Ko ni buat aku terliur je pepagi ni.. dah la aku tgh lapar ni. Jap lagi aku nak makan steamboat kat Jusco la..

Steamboat ni memang makanan favourite aku time aku kerja 10 tahun dulu..masa tu tiap kali birthday officemate je kitorang memang celebrate kat Steamboat sebab cuma jalan kaki je dari office...entah ada lagi ke tak restoran tu.

Sedap la...nyam nyam nyam.. Yummy!!

MSOM berkata...

Sam..sam...sorylah buat sam terliur. Lokasi restoran ni kat Jln Convent tu. Restoran Asam Manis da.Kalau dari Bkt Pasir sebelah kiri sebelum Carfour/Macdonald.dibuka sebelah malam .eh?...dah iklan pulak aku nih!!!