Sabtu, 1 Ogos 2009

MASA ITU USIA KITA

JAMBATAN PT SULONG DIAMBIL DARI SG LONTOK

RUMAH CIKGU RAHMAN SG LONTOK

MORINDA CITRIFOLIA BERHAMPIRAN JAMBATAN PT SULONG


KAWASAN BERSEJARAH PERANG DUNIA KE II

POKOK DURIAN DI TANAH ARWAH HJ ALI-AYAH MERTUAKU

SAM kata kadang-kadang hidup ini membosankan? Ah...aku pun kadang-kadang begitu. Kerana bosanlah aku mengusung kamera cabuk ini (RM299 HARGANYA) ke beberapa tempat itu dan mengambil gambar yang tiada apa-apa mesej ini. Hari ini aku mematikan handphoneku. Sesekali aku ingin berehat daripada memikirkan hal-hal kehidupan yang tiada non stop. Pernah aku bekerja dari jam 6.00 pagi-12.00 malam kerana hendak mengejar impian hidup. Bersyukurlah walaupun impian masih tinggal impian, namun aku masih dapat menghirup udara Allah ini dengan tenang dan damai.

1 ulasan:

Miss Mirror a.k.a Sam berkata...

*Hidup ini tidak lebih dari sekadar sebuah persinggahan.

*Wanita yang cantik ialah wanita yg mampu tersenyum di dalam tangisnya ~~ bukan senang tau! Aku pun tak pandai.. kalau memang tengah sedih.. sedih la muka aku..kalau tgh boring..memang org lain yg tengok muka aku pun mereka jadi boring.. ha ha ha...tak pandai hipokrit.

*Apa-apa pun.. setiap dugaan yg menimpa adalah tanda kasih Allah kpd kita - pinjam kata2 ustazah SA yg menjadi sumber inspirasiku di dalam menjalani kehidupan kita di muka bumi yg hanya sementara ini.

p/s: Muahahaha... tp sekarang ni aku tengah happy... tak ada boring2lagi la.