MAKLUMAN

NO HANDPHONE SAYA (DI ATAS TU) JENDELALIMA TRADING HANYA UNTUK TEMPAHAN PRODUK YG SAYA JUAL.

Sabtu, 8 Ogos 2009

PENGGUNA ISLAM DIPERMAINKAN

Kuih Raya sudah mula ditempah...wah...wah...
Tak lama lagi puasa, lepas tu kita menyambut Aidilfitri.
Tentu kalian sibuk nak pilih kuih raya yang paling disukai tetamu?
Jadi, dengan rasminya aku keluarkan fail-fail aku ni, maka alangkah
terkejutnya nanti kalian, aku siarkan petikan Metro dua tahun lalu ni!
Sempena musim selesema babi ni, apa lagi kita bagi tekanan cukup-cukup
kepada segala yang berkaitan dengannya.
Dah puas dah kita makan benda ni masa raya-raya yang lalukan?
Patutlah doa tak makbul. Banyak lagi aku nak habaq kat hangpa semua bersabarlah ya.
METRO 14 NOVEMBER 2007

2 ulasan:

jbfresco berkata...

Memang lah mengelikan..dahla diletaknya gelatin dari vavi..rupanya nya cam cacing.nasib baik la memang x suka makanan camni.mintala dijauhkan.kalu boleh apapun makanan yg dibuat oleh cxxx..jangan makan.klu boleh la.terutama makanan ringan yg anak2 kita suka..jadi makanlah makanan buatan IKS yang ada malaysia ni.

MSOM berkata...

Barulah saya tau apa yg anda sebut sbg 'vavi' tu sebelum ini...! Oh ya tentang perkara yg anda perkatakan itu, bukanlah semua makanan yg pengusaha2 itu hasilkan meragukan, ada yang ikut peraturan 100%, namun banyak juga yg menimbulkan was-was, maka adalah lebih baik kita memilih produk2 Islam spt IKS yg anda maksudkan, di samping menjana ekonomi umah kita juga dapat membesarkan anak2 kita dengan makanan yang suci lagi halal.