MAKLUMAN

NO HANDPHONE SAYA (DI ATAS TU) JENDELALIMA TRADING HANYA UNTUK TEMPAHAN PRODUK YG SAYA JUAL.

Isnin, 16 November 2009

MINGGU TERAKHIR PERSEKOLAHAN

SK SERI PASIR
Bertemu dan berpisah
Adalah adat manusia biasa
Hilang di mata tapi di hati tidak lupa
Minggu ini aku agak sibuk dengan agenda kerja dan kerja sambilan. 18 November keputusan UPSR akan diumumkan oleh
Kementerian Pelajaran. Siapakah yang akan dapat 5A dan siapakah pula yang akan kecewa? Sebagai seorang pendidik yang terlibat langsung, hatiku turut berdebar-debar menanti keputusan peperiksaan itu.Kalian perasan tak, apa perbezaan dalam gambar di atas? Ya selepas ini gambar-gambar dalam blog aku telah ada cop mohor, hak milik matsomherbs.blogspot.com
Berkali-kali, akhirnya percubaan itu berjaya. Belajar sendiri je, masa buat blog dulu pun begitu juga. Godek-godek jadilah. Yang penting jangan kecewa. Namun rakan-rakan dalam blogstarz banyak membantu dalam membina eksesori dalam blog.

2 ulasan:

Mama Miraki berkata...

ohhh..dah ada cop mohor yea...x leh nak copy ni gambar dalam blog ni....kena mintak izin kat tuan dia dulu.

MSOM berkata...

Almaklumlah...penat juga mengusung kamera ni, kadang2 sussah nak ambik gambar terutama semasa saYa ambik gambar Tengku Mahkota Johor DTG pT sulong hari tu, pengawal2 baginda tolak saya...TEPI! TEPI!