MAKLUMAN

NO HANDPHONE SAYA (DI ATAS TU) JENDELALIMA TRADING HANYA UNTUK TEMPAHAN PRODUK YG SAYA JUAL.

Rabu, 8 September 2010

'HURU-HARA' DI PARIT SULONG 2010

Lokasi: Pt Sulong, depan kedai 'Rafeah Buang'
Masa: Jam 11.00-11.30 pagi
Tarikh: Spt yg tercatat dlm gambar

Tengah panas ni, sebab tu lengang sikit, jika malam jangan cerita...
asyik berlaga bahu sahaja dengan orang lain


Banyak peniaga entah datang dari mana?


24 jam, ada yang tidur dalam gerai

Gerai jual kuih. Habis ke tidak kuih ni ya? Kadang2 kesian juga tengok mereka ni.
Betapa susahnya nak cari duit untuk anak isteri. Ketika orang lain berehat, sambil buat
ketupat, mereka berniaga di sini sampai Subuh hari raya.



Warna-warni hari raya.



Mamat ni ingat aku wartawan Metro kut?

Cian adik tu...! Kenapalah bapak dia tak ikut? Kan boleh dukung?

4 ulasan:

comeisari berkata...

PS...tunggu esok aku dtg....

MSOM berkata...

COMEI,
Pastikan kalian dapat parking yang cantik. Kalau datang siang alamatlah panas macam apa. Elokle datang malam, tetapi harus jem punya. Bawak roti sekali.

en_me berkata...

bapak budak tak ikut sebab bapak dia peniaga agaknya.. ihihi

salam aidilfitri juger wat kang matsom ittewww.. ja’alanallahu minal ‘aidin wal faizin, maaf zahir batin dr me yg jauh dimata..

~ Mummy Gee ~ berkata...

bapak budak tu tengah panjat pokok kelapa nak cari daun kelapa buat ketupat...