MAKLUMAN

NO HANDPHONE SAYA (DI ATAS TU) JENDELALIMA TRADING HANYA UNTUK TEMPAHAN PRODUK YG SAYA JUAL.

Rabu, 1 September 2010

HARI RAYA KIAN MENJELMA

Hehehe...orang sibuk cerita hari raya, kami pun ronda-ronda Karfour Batu Pahat, jalan di PS tak ada ekon....Meriah jugak. Banyak kioks jual baju raya siap, jual kuih.

9 ulasan:

NoorGie berkata...

Wa wa wa
semua nak mencari mood raya ye....

WONG KHOO LAI berkata...

Dah cari kerepek keladi sarawak / selatah ke belum? Itu kerepek favorite saya. Kat IKS Pt Lapis Laman x de...

WONG KHOO LAI berkata...

Dah cari kerepek keladi sarawak / selatah ke belum? Itu kerepek favorite saya. Kat IKS Pt Lapis Laman x de...

MSOM berkata...

Noorgie,
Begitulah nampaknya,
Meriah Raya ni bagi saya ialah sebelumnya.Apb dah tiba hari raya, penat, bdn lenguh2 di sana-sini.

MSOM berkata...

En Bahreyn, nak makan krepek salatah kena buat sendiri.

Kilang tu orang tunggu sampai depan kuali. Sampai jem tempat parking yg penuh tu.

Yg tinggal kuih biskut yg mahal2 tulah

Miss Mirror a.k.a Sam berkata...

Irfan mcm tensen je kena dukung adik dia....comel dah si aliff tu...cutee....

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o berkata...

kueh tu bentuk dan warna je lain rasa sama..cuba lah

sz | m.s.s berkata...

bestnya...
klu saya rasanya seronok beli barang2 keperluan anak2 je yg lebihnya, utk diri sendiri kurang plak...

WONG KHOO LAI berkata...

Pengumuman penting
Sabtu ini 4 September 2010 bersamaan 25 Ramadhan 1431, pekan Parit Sulong akan gegar dan geger kerana penduduk berhampiran akan meleburkan wang mereka bagi membeli keperluan aidil fitri yang bakal menjelma. Msom Sodono akan membuat lintas langsung atau siaran tertunda dalam blognya.