MAKLUMAN

NO HANDPHONE SAYA (DI ATAS TU) JENDELALIMA TRADING HANYA UNTUK TEMPAHAN PRODUK YG SAYA JUAL.

Selasa, 5 Oktober 2010

KONSERT MAHER ZAIN

Konsert Maher Zain
Pada 14 dan 15 Oktober
Di Auditorium Majlis Bandaraya Shah Alam MBSA

Tempahan tiket penyanyi Sweden keturunan Lubnan itu telah habis dijual dalam sehari!
Lagu popular Maher Zain ialah Insha Allah, For the Rest of My Life, Always Be There dan Baraka Allahu Lakuma

Dulu masa masukkan lagu ke dalam blog terpandang nama MAHER ZAIN, berdetik dalam hati siapalah dia ni? Rupa-rupanya penyanyi tersohor. Ingatkan abang Anuar Zain dan Ziana Zain. Maher Zain baru berumur 28 tahun! Wau, pasti ramai anak dara yang tak dapat tidur malam nanti. Semoga lagu-lagu berunsur ketuhanan Maher Zain dapat menginsafkan penonton yang datang pada tarikh tersebut.

4 ulasan:

sz | m.s.s berkata...

ramai betul peminat adik angkat annuar & ziana Zain ni ye...

~ Mummy Gee ~ berkata...

company lama tmpt Mummy kerja dulu book 100 ticket utk bagi kat staff & customer... memang fofular jejaka encem ni... hehehe...(encem2 pun my hubby tetap dihatiku....hahah)

MSOM berkata...

Hensem punya fasallah SZ, ramai yang minat.

Tapi kalau hensem je suara macam tarzan, tak da lah yang nak tgok.

MSOM berkata...

Mummy Gee,
Suami kalian lah yg paling hencem kat dunia ni, kalau tak masakan jatuh cinta dahulu?