Sabtu, 23 Oktober 2010

PRODUK BIO ASLI SEMAKIN LARIS




Ya! Inilah produk Gout yang mula mendapat sambutan
Harga RM 70 siap pos




Krim khas untuk Payudara RM 60
Mula mendapat permintaan yang tinggi.
Juga sesuai untuk gebukan wajah yang mula kendur.
Pelangganku yang dah guna sangat gembira! Senyum sampai ke pipi!

Aromaterapi RESDUNG RM 40

Namun KOPI KELAPA DARA tetap berada di nombor 1.
Kalau aku kehabisan, pelanggan boleh merajuk dan marah-marah aku!
Khas untuk lelaki dan wanita yang DINGIN.
Juga untuk lelaki yang selalu KALAH SEMASA BERJUANG.
Badan saja tegap, tetapi NOTHING!
Harga RM 50 siap pos. Aku dah hantar hingga sampai Sandakan. 


Nak...SMS je nombor aku 010-3443880
Kalau malu lagi mesej kat Facebook

5 ulasan:

Miss Mirror a.k.a Sam berkata...

Huhu.... :D

MSOM berkata...

Kalau nak jalan dgn semangat gunalah Firming Cream!

Kaligrafi Malaysia berkata...

Firming Cream lelaki nk guna kt mana?

MSOM berkata...

Azham,sapu di mana2 yg perlu HAM nak mantopkan

mak encik | SZ berkata...

ubat gout tu menarik...
sebelum ni bapak saya asek sakit lutut mcm gout tp doctor kata bukan gout...