Sabtu, 6 November 2010

LABAH-LABAH GERGASI DI LABIS

Jam 10.00 kami bertolak


Biasalah, dalam kereta berposing


Dah ramai kan anak aku!


Mula-mula ke rumah Cikgu Senin. Cikgu aku di SMK Seri Medan
1979-1983. Cikgu yang tak pernah memarahi aku.
Anak keduanya berkahwin hari ini.

Jarang bergambar dengan Hamidah


Tiba di Labis, rumah Cikgu Luawi
Lensa Hidup, akhirnya dapat ku snap gambarmu.
Selamat pengantin baru.

Cikgu Luawi sangat mesra orangnya. Walaupun sibuk, sempat
ajak aku bergurau.

Selepas itu kami
Ke kolam Panas Labis. Memang panas. Anak-anak aku tak berani langsung
nak mandi, celur-celur kaki je


Aku selalu mendambakan di depan rumahku ada sebaris pokok rendang ini


Aliff Iskandar ok hari ni, tak meragam.

Inilah labah-labah gergasi di Labis

7 ulasan:

Miss Mirror a.k.a Sam berkata...

Oh Cikgu Senin sekolah kita tu ke? Dia memang guru yg baik hati.

MSOM berkata...

Setiap kali jumpa Cikgu Senin, cikgu tetap tersenyum manis.

NoorGie berkata...

Dapat juga kulihat orang2 kesayangan MSOM ye...
Labah2 gergasi di labissss...tak kan saya dekatinya..saya mmg spiderphobia...takooottttt...
[errrrr apa kaitan labis dan labah2 tu MSOM?}

en_me berkata...

naper tak letak labi-labi gergasi kat sitteww kang.. uhuhu

sz | m.s.s berkata...

ooo mmg beso betul labah-labah2 tu...
tp kenapa ada replika nya di situ ye?

~ Mummy Gee ~ berkata...

itulah labah2 gergasi yang dah di'fire' oleh ultraman cocmos... hehhehe

Mama Miraki berkata...

Labis - Labah2. Labis...hehehhe daerah yg tak pernah mama jejakkan kaki walaupun orang Johor....kat belah mana erk Labis...heheheh Geografi failed betul lah...