Sabtu, 25 Disember 2010

AKU DAN HARTA KARUN


Tengah hari buta tadi aku tertidur. Maka dalam tidur aku tu aku bermimpi.....
Aku tak pernah mimpi macam tu
Aku berjalan ke sebuah tempat yang klasik
Tiba-tiba di depanku ada kotak berisi harta karun macam tu
Aku dakap kotak harta karun itu
Aku menjerit keseorangan dan suaraku berserakan
Bolehlah aku pusing dunia lepas ni...!!!
Tiba-tiba aku terbangun...


Mimpi di siang hari.....hahahaha!
Aku pun cari tafsir mimpi dalam Google
Kalian tahu apa jawapan semua mimpi aku tu
Tak guna betul Google ni

Google kata...
Jangan ambil harta karun itu
Kerana ia Ahmad Albab yang punya! 


8 ulasan:

sz | m.s.s berkata...

ehehee..
sabarrr je laaaa...

Mama Miraki berkata...

itu tandanya tak lama lagi ada sorang lagi "ahmad albab" lahir dalam keluarga tu..hehehhehe

Miss Mirror a.k.a Sam berkata...

hmmmmm.... yg ko pegi tanya google tu watpe, cuba tanya aku.. aku tau jawapannya. :D

MSOM berkata...

Puan SZ
Tak kaya dalam erti kata sebenar,
Kaya dalam mimpi pun oklah juge

MSOM berkata...

Biarlah pulak Mama Miraki yang lahirkan Ahmad Albab dulu, baru menyusul yang lain. SZ baru je dapat Ahmad Albab tu. Baru 2 bulan. Miss Miror tu hah bila nak tambahnya?

MSOM berkata...

Miss Miror,
Bila pulak engko dah bisnes tafsir mimpi ni? Satu mimpi kira berapa tu?

Miss Mirror a.k.a Sam berkata...

klu utk ko free je... meh aku tolong tafsirkan.... pada menurut firasat Cermin Miror2 On de Wall patik...maksudnya yg tersirat ialah..

"Adik En. MS yg duduk kt JB tu bakal jadi Jutawan gemilang terbilang...keh keh keh"... aminnnn... itu la penafsirannya En. MS. :D...1000x...

MSOM berkata...

Jawapan tu sama 2X 5 macam Google.

Namun, aku doakan 1000 kali ko jadi jutawan. Jangan pulak bila dah jd jutawan ko lupakan aku!