Ahad, 26 Disember 2010

GANYANG INDONESIA



Sudah tidak sabar nampaknya mereka mau mengganyang Indonesia malam ini. Sama-samalah kita saksikan nanti. Sebagai  pasukan underdog kejayaan menewaskan Indonesia pastinya saat yang paling manis yang ditunggu-tunggu oleh semua pecinta bola sepak di negara kita. Kekalahan 5-1 tempoh hari di tangan Indonesia usah dijadikan kayu ukur kerana kejayaan menewaskan juara bertahan Vietnam cukup membanggakan.


Ayuh saksikannya jam 8.00 malam ini dong. Stadium Nasional Bukit Jalil pastinya gamat kerana jumlah penyokong Indonesia dianggarkan berjumlah 15 000 orang akan bertempur suara dengan puluhan ribu penyokong Malaysia. Wah...yang kerja membina bangunan, bibik-bibik, kerja di ladang-ladang juga sanggup keluar kota Kuala Lumpur untuk memberi sokongan patriotik kepada negara mereka yang tercinta. Hendaknya nanti tidaklah ada yang membakar kerusi kalau pasukan yang disokong tidak menang. Dalam sepak bola semuanya bisa terjadi!

2 ulasan:

Afzainizam berkata...

★(◣_◢)★(◣_◢)★(◣_◢)(★◣_◢)★
buat pembaca blog kami
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
★(◣_◢)★(◣_◢)★(◣_◢)★(◣_◢)★
Kami Kembali lagi... Maaf atas lama tak ziarah... Sorry bebanyak agak ketinggalan lah banyak entry kamu... coz banyak hal sibuk ngan bagai-bagai urusan lah... Sorry...
maaf bebanyak dahhhhh......

eeeemmm dalam bahasa malaysia main bola sepak tapi kalau indonesia main sepak bola

harap ini adalah pertarungan yang sengit lahhh kali ni... Malaysia bolehhhh

MSOM berkata...

Tkasihlah Afzainizam, rajin menjengok blog saya yang entah apa-apaan ini.

Yalah, urusan di luar itu lagi penting daripada terus menjadi mangsa internet, kerana menghabiskan masa di depan internet sangat melekakan, satu jam terasa cuma sepuluh minit.

Betul tu kita mengharapkan kejayaan menjadi milik kita malam ini.

Tebuslah maruah Malaysia.