MAKLUMAN

NO HANDPHONE SAYA (DI ATAS TU) JENDELALIMA TRADING HANYA UNTUK TEMPAHAN PRODUK YG SAYA JUAL.

Sabtu, 18 Disember 2010

JUAL ANAK

Fan Jual-Beli anak ini telah dibincangkan dalam TV 1 malam ini. Namun masalahnya pendengaran aku agak rosak sejak mandi kat Tasik Merdeka hari tu. Tadi dah jumpa doktor peribadi aku Dr Ahmadol, dia dah bagi ubat.


Justeru itu yang aku faham tadi ada sesetengah ibu kat Malaysia ni dah mula jual anak untuk menyara hidup. Ada yang jual anak kerana nak beli kereta. Awas tu adik-adik, jangan nakal-nakal sangat, nanti emak bapak kamu jual kamu kat sindiket. Huahhhh huahhhh. Kalau dibeli oleh orang kaya jutawan ok jugak, boleh naik kereta Ferrari. Kalau dibeli oleh penyangak, kamu akan jadi peminta sedekah....tangan dikudungkan satu....aduhhhhh duhh

4 ulasan:

Afzainizam berkata...

★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★
buat pembaca blog kami
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★
Salam kunjungan salam ziarah…. betul tu ade tengok orang mintak sedekah tangan kaki kudong.... kata orang ni sendikit penipuan ambil anak orang potong kaki tangan jadi hamba mintak sedekah....

ISSSHHHH apa nak jadi lahhh... pikirkan orang dedulu lagi susah boleh pelihara anak sampai 10 orang pun.... anak tu kan amanah Allah...adelah rezekinya nanti

MSOM berkata...

Orang zaman dulu Zam mereka ada agama.
Orang sekarang semua boleh, asal jadi duit.
Syurga neraka, fahala dosa semua mereka tolak ke tepi.
Iman dah tak ada, rosak dunia ni Zam.

azana berkata...

sayangilah anak anda...:)hehe

MSOM berkata...

Azana
Bukan budak kecil je kena kidnap
budak besar lagi ramai.

Jadi jaga keselamatan diri, di mana2 dan bila2 masa jua.