Jumaat, 3 Disember 2010

KUHARGAI SEMUA FOLOWER

Bagi orang lain untuk mendapat 100 Folower hanya dalam beberapa hari sahaja. Namun untuk aku yang mempunyai semangat biskut chipsmore ni, untuk memperoleh 100 folower memakan masa sehingga dua tahun! Maka di sini aku sedang mencari ORIGIN_TECH yang aku dah hijaukan itu, kerana beliau sudi menjadi folower blog aku yang ke 100. Adalah sesuatu yang aku nak hadiahkan kepada ORIGIN_TECH. Ada sesetengah folower tidak dapat dikesan apabila gambar profile tersebut tidak dilinkkan ke blog mereka. Maka, di situ kena tengok, adakah anda sebagai folower yang jenis bagaimana? Kena edit bahagian tu.  

Jika nak tau apa pentingnya folower, kenalah rujuk blog para sifu kita. Ada yang 1000, 3000, 5000 folower. Ia tidak lain, adalah sebagai pencetus semangat. Kita juga akan lebih bertanggungjawab ketika menulis entri. Menulis blog bukan macam tulis diari, habis ditulis, simpan di dalam stor. Mungkin yang kita tulis, boleh menghuru-harakan negara, jika tak ditapis betul-betul, atau sekurang-kurangnya kita kena keluar duit RM 50 000 kerana melanggar akta komunikasi dan multi media. 

8 ulasan:

Miss Mirror a.k.a Sam berkata...

Follower2 aku pun ramai tak letak URL dlm profile mereka.... Jadi tak dpt difollow semula. Apa2 pun aku nk ucap thanks buat mereka tu... mereka mmg cute & baik ati!

MSOM berkata...

Mereka mungkin tak perasan perkara ini MM.

Unknown berkata...

huhu..bertuahnya sape yg da diijaukan 2...dpt adiah....hehe

MSOM berkata...

Alamak Azana, tak ada hadiah utk folower yg ke 105 lah

Unknown berkata...

xpe... tumpang gembira kpd yg dpt.heee

MSOM berkata...

Tapi masalahnya DIA tak menghilangkan jejak

Tanpa Nama berkata...

haha,, sokong!
xDDD

MSOM berkata...

izyan rashid, tq banyak-banyak