MAKLUMAN

NO HANDPHONE SAYA (DI ATAS TU) JENDELALIMA TRADING HANYA UNTUK TEMPAHAN PRODUK YG SAYA JUAL.

Rabu, 26 Januari 2011

EN ME DI TASIK TAMAN BOTANI


EN ME seorang yang kukenal sangat rajin berkunjung ke blog blogger lain termasuk blog aku.
Sampai sekarang aku belum dapat gambarkan wajahnya bagaimana, adakah macam Anuar Zin, Nubhan? Jamal Abdillah? yang penting persahabatan siber tetap terjaga utuh. EN ME bukan sebarangan orang, kerana ada ketikanya beliau ada di Sydney, kadang-kadang ada di Bumi Kenyalang, dan tengah hari itu tiba-tiba beliau muncul di Tasik Taman Botani Seri Medan! 

12 ulasan:

en_me berkata...

me orang biasa jer kang.. kuli lagikk.. uhuhu

AZANI berkata...

salam matsom
salam en me
macam orang kata
ikan di laut
asam di darat
jumpa di periuk...

kadang kenal nama je...
tapi itulah persahabatan

MSOM berkata...

Kuli Jutawan tuuu!

MSOM berkata...

Azani, sekarang banyak persahabatan maya, dah tak ada masa nak bersembang di kedai kopi.

Tak perlu keluar duit isi minyak, klik-klik saja di meja makan !

WONG KHOO LAI berkata...

Cam gak persahabatan dgn wkl...belum pernah jumpa betul...bila balik Pt Sulong dah penuh jadual...nanti bila2 Insyaallah kita jumpa la...jangan tergelak-gelak dah le coz wkl kecik sikit dari gajah.

WONG KHOO LAI berkata...

Cam gak persahabatan dgn wkl...belum pernah jumpa betul...bila balik Pt Sulong dah penuh jadual...nanti bila2 Insyaallah kita jumpa la...jangan tergelak-gelak dah le coz wkl kecik sikit dari gajah.

MSOM berkata...

Namun Kang Bahreyn, paling klasik kalau jumpa kat Warung Abas. Dia kata Cgu Bahreyn kalau datang ke situ takut lalu dari titi depan, mesti naik tangga sebelah kiri warung itu.

SeNDuDuK PuTiH berkata...

I nak followwwwww... hehe

WONG KHOO LAI berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
WONG KHOO LAI berkata...

Mmg betul... aku dah tegur Abas dah... Untung dah banyak tapi titi tak nak repair...dia jawab tak de orang nak repair....

sz | m.s.s berkata...

en_me selalu malu2 takmo expose diri nih...

MSOM berkata...

Biarlah Rahsia SZ