MAKLUMAN

NO HANDPHONE SAYA (DI ATAS TU) JENDELALIMA TRADING HANYA UNTUK TEMPAHAN PRODUK YG SAYA JUAL.

Khamis, 13 Januari 2011

TAK SANGKA

Tiba-tiba sahaja pengunjung blog aku yang satu lagi ni, blog yang tidak berapa aku hiraukan ini, dua minggu ini mengatasi jumlah pengunjung harian blog aku yang 24 jam aku bermati-matian di sini. Semuanya kerana cikgu-cikgi nak cari bahan seperti minit mesyuarat, pelan strategik dan pelan taktikal. Selain itu bahan tatabahasa untuk UPSR dan PMR.


Cikgu-cikgi silalah ke BLOG PANITIA aku ni....KLIK

4 ulasan:

Miss Mirror a.k.a Sam berkata...

Itu sama kalau diibaratkan dgn seorang murid.. jgn disangka klu muka ala2 mendo je takde masa depan...

Ok ke madah pujangga aku ni? Sesaja melalut kt sini.. hahaha...

p/s : tau tak apa itu MENDO? Lama dah x guna perkataan tu.

MSOM berkata...

Kata nak guna SAYA, ANDA kenapa masih aku engko

Afzainizam berkata...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Selamat Tahun Baru Dengan Azam Baru
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara
Salam Sebuah persahabatan....
Terima kasih atas kembara ziarah maya”

eeemmmm diam diam ubi berisi blog ko ni yerrrr....

yup mmg kadang kala apa yang kita bermati-matian lain pula jadinya... Haiii nak wat camner....

pada cekgu cekgi selamat bertugas dengan dedikasi mendidik anak bangsa

MSOM berkata...

Terima kasih Afzainizam!
Kerana rajin menjengok blog aku yang entah apa-apaan ini