MAKLUMAN

NO HANDPHONE SAYA (DI ATAS TU) JENDELALIMA TRADING HANYA UNTUK TEMPAHAN PRODUK YG SAYA JUAL.

Isnin, 21 Februari 2011

JIMATKAN DUIT PREPAID ANDA

Setelah beberapa orang kawan terdekat aku menjadi pelanggan XOX yang aku tawarkan, mereka sangat berpuas hati, kerana telah dapat menjimatkan kos prepaid mereka sehingga 50%. Jika kos top up mereka sebelum ini sebulan RM 100, dengan menggunakan line XOX ini mereka cuma menggunakan RM 50 sahaja.

Yang mereka suka lagi, bulan pertama sahaja dapat 300 sms. Setiap kali top up dapat lagi 150 sms percuma. Top up minima yang terbaik ialah RM 40. Dengan top up RM 40 sebulan kita akan hanya dikenakan 15  sen seminit, untuk panggilan ke line Celcom dan 18 sen eminit ke DIGI dan Maxis.



Ini jauh berbeza dengan syarikat komunikasi yang lain, kerana mengenakan bayaran 30 sen hingga 39 sen seminit. Tak percaya? Buat panggilan seminit, kemudian check baki prepaid anda.

Dengan kos yang lebih murah, kami dapat bercakap dengan lebih santai dan tidak tergesa-gesa untuk menghentikan perbualan, apabila orang yang dihubungi mula bercerita panjang. Kini anda bebas dan yang lebih jimatkan wang anda.

Ini bukan omongan kosong, taip saja XOX DYMIUM di Google dan dapatkan maklumat tentangnya.

Bagi yang sangat sayang akan nombor yang ada, ia boleh dikekalkan, tak kira daripada syarikat mana. Penukaran line syarikat telekomunikasi anda kepada line XOX memakan masa sekurang-kurangnya 7 hari waktu bekerja.

Penggunaan line XOX ini sangat sesuai bagi mereka yang kos bulanan prepaid mereka melebihi RM 50 ke atas.....Apa lagi yang kos prepaid mereka melebihi RM 100 lagiiii bagus guna prepaid XOX.

Tiada ulasan: