MAKLUMAN

NO HANDPHONE SAYA (DI ATAS TU) JENDELALIMA TRADING HANYA UNTUK TEMPAHAN PRODUK YG SAYA JUAL.

Selasa, 15 Februari 2011

PERSEDIAAN HARI TUA


Dah seminggu dah aku oflinekan chat Fbook aku. Sebab aku malas nak berborak dengan anak-anak murid aku yang merapu, tanya yang bukan-bukan. Ada ke patut budak kecik tu panggil aku bro?

Tadi aku buka kejap, nak berborak dengan kawan lama aku, Cikgu Zul dari KB Kelantan. Rupa-rupanya dalam diam-diam dia jadi usahawan hartanah. Dah dua tahun dah. Beli tanah, dan jual semula. Jual lot tanah. Lumayan kata dia. Ni dah dekat juta jugalah. Patutlah aku tengok dia makan angin di kota-kota Asia Barat.

"Kita kena niaga tanah ni, kejap lagi pencen, takut nanti kita makan sardin "

Dan........Dia beria-ia suruh ikut jejaknya. Yang aku tak sanggup tu turun naik pejabat tanah. Tetapi dia kata, kalau dah biasa, perkara itu jadi mudah...Alah bisa, tegal biasa, katanya. Tetapi soalnya, aku tak boleh pening sikit. Nak uruskan tanah harta pusaka ayah aku pun dah pening.

Oleh sebab esok cuti, malam ini aku meneroka semua blog yang aku follow. Tiba-tiba aku tetarik dengan entri CIK EPAL tentang Anynomous. Dulu kalau tak silap, dia kata, tanpa ANYNOMOUS siapalah kita. Sampai aku rasa, macam aku bersalah apabila aku blok Anynomous Jonggos dari Kedah tu.

Apa kata CIK EPAL? Sila Klik . Pabila baca entri barunya ini, barulah aku lega, tindakan aku blok ANYNOMOUS kira-kira setengah tahun yang lalu merupakan jalan yang terbaik dan betul.

2 ulasan:

en_me berkata...

salam maulidulrasul kang..

MSOM berkata...

Selawatlah banyak2 En Me