MAKLUMAN

NO HANDPHONE SAYA (DI ATAS TU) JENDELALIMA TRADING HANYA UNTUK TEMPAHAN PRODUK YG SAYA JUAL.

Rabu, 23 Mac 2011

NAK KENA BEDAH

Aku memang tak malu. Tunjuk graf pengunjung kat atas tu. Blogger lain mencatatkan ribuan pengunjung sehari. Tetapi, graf aku setakat itulah. Hanya itu yang aku mampu.Mungkin di sini banyak perangkap MLM atau nama blog aku tu nampak sangat nak jual barang, maka orang takut dengan aku. Namun aku mengucapkan jutaan terima kasih kepada pengunjung-pengunjung itu termasuk diri tuan hamba semua yang sedang membaca entri ini. Kena buat bedah siasat ni kenapa blog aku tak pernah menjangkau 150 pengunjung dalam sehari? Nanti aku cari pisau nak bedah ni....

5 ulasan:

AZANI berkata...

salam MSOM
kekadang hairan juga bagaimana redmummy dapat berjuta dari nuffnang,,
tapi bila jenguk blog dia...patutlah...happening...

kita buatlah takat terdaya, tapi kalau MSOM dpat caranya pass kat saya ...he he.

Miss Mirror a.k.a Sam berkata...

Bagus...ko naikkan traffic ya.. nanti boleh la bertukar pada Innity plak... sbb ko dah frust dgn Nuffnang kan?

MSOM berkata...

Azani,
Dah 2 tahun dah dok mengkaji
Tapi tak jumpa

Dia moden, berkarisma, anggun, mesra, peramah tak macam aku.

Nak jawab komen pun kdg2 tak tau nak jawab apa.

Apabila blogwalking ke blog orang pula, banyak blog yg berat. Netbook aku yg kecil ni terus blank....

MSOM berkata...

Miss Miror,
Innity tu apalah pulak.? Tak apalah, aku bubuh iklan sendiri, dgn itu pun lagi aku tak perlu mengharapkan bulan jatuh ke riba.

MSOM berkata...

Baru aku tau Innity kat Ben punya iklan. Nantilah tunggu aku dapat RM 50 kat Nf ni