MAKLUMAN

NO HANDPHONE SAYA (DI ATAS TU) JENDELALIMA TRADING HANYA UNTUK TEMPAHAN PRODUK YG SAYA JUAL.

Rabu, 6 April 2011

JATUH BANGUNAN SPRM LAGI....

Isu baru yang pastinya akan panas lagi, meredakan sedikit isu adegan panas MIRIP pemimpin pembangkang. Namun kali ini berbeza dengan isu Teo Beng Hock, ni isu kehilangan duit negara sebanyak RM 108 billion. Mangsa merupakan antara 62 orang tertuduh. Saya cadangkan SPRM bina khemah sahaja supaya tak ada lagi saksi atau suspek rasuah yang terjun bangunan kerana ia akan menghindarkan pelbagai tuduhan kepada SPRM. Pening...pening..daripada aku kerja jadi penyiasat SPRM..baik aku toreh getah.
Bangunan SPRM tempat Ahmad Sarbani Bin Mohamed 56, ditemui terkorban.

5 ulasan:

Kak Kay berkata...

betul lah MS lebih baik noreh getah, abis keja lena tidur ,tak de pening2 kepala pikirkan keja yang tak abis2....

MSOM berkata...

Masa harga getah naik ni betul2 lena Kak Kay. Tapi ada pulak yg menoreh malam2 buta.

AZANI berkata...

salam cikgu MSOM
kita bersangka baik,mungkin dia tak sengaja jatuh...bagus jga SPEM buat bilik siasatan di tingkat bawah,atau pasal grill pada tingkap.

=sz= berkata...

cikgu msom,
nampaknya bukan kat anak2 kecik je kita kena jaga2 tak bagi jatuh ... heee

hasil torehan getah, insyaAllah halal, tak perlu risau nak bagi anak isteri makan...takde rasuah2 ;)

Mama Miraki berkata...

ada kes kecusian getah tak sekarang ni yea....kan ke getah mahal...