Khamis, 7 April 2011

TELUR AYAM TIRUAN MENJENGAH PASARAN MALAYSIA

Cuba klik BERITA HARI INI
Macam plastik .....

Besar sikit daripada telur ayam yang asli

Telur tiruan ini diperbuat daripada adunan bahan kimia......buat orang Penang, hati-hati no........kang meletup perut hang makan telur ni.....! Dan bilalah pulak nak sampai tempat kita, entah-entah aku dah makan. Dah kenyang dah.....!

8 ulasan:

=sz= berkata...

macam ngerii pula nak makan telur kimia tu... ;)

errr, sapakah gerangan orang penang tu cikgu msom?

Siti Indrawati berkata...

Assalam Cikgu...kena bela ayamlah nampaknya..menakutkan pulak sekarang ni,mcm2 barang tiruan dah keluar..

en_me berkata...

ader kolesterol x kangg.. uhuhu

MSOM berkata...

sz, BERITA HARIAN kata telur tersebut sudah berada di P.Pinang dah sebulan dah. Mereka dah puas makan telur tu. Katanya lebih sedap daripada telur yg tulen.

MSOM berkata...

Pn Siti,
Agak2 telur masin pun dah ada yg tiruan kut?

MSOM berkata...

Bukan KALESTEROL lagi En Me, BAPAK KOLESTROL dan ntah apa-apa Brol Rol yg lain pun ada dlm telur itewww!

AZANI berkata...

salam cikgu MSOM
dah takde telur gamaknya ...hish hish manusia ni kekafang memandai mandai pula.

MSOM berkata...

Isteri tiruan pun dah ada Azani, sebab hantaran dah mahal sangat.