Sabtu, 14 Mei 2011

SEMANGAT DAH SEPARUH HILANG

BP WALK (BATU PAHAT)


Kejadian Blogspot bermasalah selama dua hari semalam memang telah menghilangkan separuh daripada semangatku. Akibatnya dah terketar-ketar nak tulis entri ini. Siapalah kita...... dapat blog pun free. Suka hatilah mereka nak buat apa...Sepatutnya sudah sampai masanya kita ada domain sendiri. 

6 ulasan:

Alin berkata...

wah! cian nya sampai terketar2 gitu. chill sudah. ahaha. happy blgging :D

MAT SOM berkata...

Terketaq-ketaq maklumlah ingat blogspot ni kita punya, rupa2nya menumpang saja, barulah sedar siapa diri...kahkahkah

AZANI berkata...

apalah agaknya sebab, sampai semua komen ikut hilang..

MAT SOM berkata...

Rasanya Blogger Com terguris dgn komen pada hari tersebut. Sesekali dia nak mengajar para blogger yg mula lupa diri. Ah itu cuma buruk sangka saya saja.

Sz berkata...

mungkin cikgu mat som boleh mulakan dengan kerap "back up" isi blog ni...
banyak yang berinformasi & bermanfaat untuk orang lain.. :)

Miss Mirror a.k.a Sam berkata...

Hehehe.. terketaq2? Aku tak la sampai mcm tu. Hahahaha...

Semua benda dlm dunia ni mmg pinjaman semata.