Sabtu, 20 Ogos 2011

KOLEKSI LAGU RAYA AIDIL FITRI

Kali ni aku memang agak kurang buat liputan tentang kesibukan di Pekan Parit Sulong, kerana sebenarnya aku lebih suka Parit Sulong pada hari biasa, yang normal, yang tidak sibuk, di mana aku dapat memandu dengan santai. Jumpa kawan-kawan sambil mengeteh. Jadi, oleh sebab dah banyak memerap di rumah, sambil menolong isteri apa yang patut, aku dengarlah lagu-lagu raya ni. Kebanyakannya lagu nostalgik masa kita kecik dulu.



SUDIRMAN- BALIK KAMPUNG





DENDANG PERANTAU-PRAMLEE





JUNAINAH M AMIN





M. NASIR - SATU HARI DI HARI RAYA





MAMAT EXIST- KUPOHON RESTU AYAH BONDA





CAHAYA DI AIDILFITRI- BLACK DOG BONE





S JIBENG- MUSAFIR DI AIDIL FITRI





SANISAH HURI-SELAMAT HARI RAYA





DJ DAVE- MENJELANG HARI RAYA





SITI NURHALIZA-SESUCI LEBARAN



6 ulasan:

NoorGie berkata...

MSOM..bila dengar lagu raya yang lama2 baru terasa suasana raya...lagu baru langsung tak feel raya...

oittt!!!sekolah atap jeee!!! berkata...

1.siann!!terhegeh-hegeh mat som minta bonus kat HPA!
2.nak bagi bonus macammana mat som!!kat pekerja dia di jejawi pun!!dah dua tiga bulan tak dibayarnya!!!
3.sabar mat som!!kan HPA tu syarikat MLMS islam!!

oittt!!!sekolah atap jeee!!! berkata...

1.keliru!yang selalu responds dalam blog aididmuaiddid blogsport juga insan bernama matsom!!
2.matsom yang mana satu nii!!

Mama Miraki berkata...

paling suk alagi Dendang Perantau dgn lagu Ku Pohon Restu Ayah Bonda.....

MAT SOM berkata...

NORGIE,

Betullah, lagu lama macam S JIBENG tu sangat mengesankan saya berbanding lagu raya sekarang ni.

MAT SOM berkata...

Mama Miraki,
Dendang perantau pasti mengingat akan bumi Parit Sulong nan indah ini.