Rabu, 31 Ogos 2011

WARNA-WARNI HARI RAYA (2) 1432H-2001

Ceria pada pagi raya , walau penat menyiapkan segala



Saya ucapkan selamat...selamat.....hari raya....
Selasa 30 Ogos 2011-Jam 10.15 pagi Raya Pertama




Lampu Raya Moden di Pt Sedayu/Air Putih
Raya Pertama 30 Ogos 2011-Selasa


 Keluarga sebelah Pak Cik aku Tn Hj Jamaluddin (berskopiah putih)
Barisan depan ni sepupu aku Cikgu Muslimah, Salwa, Fauziah dan Murni
Tempat: Rumah ibu saya. Raya Pertama 30 Ogos 2011 Selasa.

SELASA 30 OGOS 2011-RAYA PERTAMA
Tidur kepenatan di rumah neneknya

RABU-31 OGOS 2011-RAYA KEDUA
Ikut bermarhaban di taman tempat tinggal aku. Lokasi Rumah Cikgu Saleh Mudri



RABU 31 OGOS 2011-RAYA KEDUA
Tamat sudah Baraan di kawasan Taman Perumahan aku tinggal ni.
Cikgu Salleh Mudri berucap setelah kumpulan marhaban sampai di rumahnya.

6 ulasan:

IMANSHAH berkata...

selamat hari raya, maaf zahir batin

Mat Som Sadona berkata...

Tkasih.
Selamat hari raya utk Imanshah sekeluarga, moga ceria sentiasa di hari mulia.

Mie berkata...

Selamat Hari Raya buat kang Mat Som sekeluarga, moga bisnes bertambah maju...

Mat Som Sadona berkata...

Tkasih....!
Selamat Hari Raya Mie

Selamat maju jaya..

isopto berkata...

nice blog..
tapi gambar2 & vid masih banyak kena improve...gambar semua blur apesal eh...? keep up bro!
selamat hari raya..

Mat Som Sadona berkata...

Isopto
Tq atas lawatan
dan pandangan

Oh itu disebabkan faktor kamera
Kamera termurah di pasaran
Tunggu duit Nufnang ni nak beli kamera baru.