Rabu, 5 Oktober 2011

PILIHAN RAYA SEMAKIN HAMPIR

Nampaknya pilihan raya terasa semakin hampir. Buktinya? SPR telah pun sedang giat mencari petugas-petugas SPR seperti ketua saluran mengundi, kerani dan penunjuk arah tempat mengundi. Aku pun dipelawa pagi tadi oleh bos aku, tetapi aku bercadang nak merakamkan suasana pilihan raya di tempat aku ni, jadi aku tidak menerima tawaran itu.


Agak-agak bila pilihan raya ni berlangsung? Rasanya cuti sekolah kut?

10 ulasan:

oittt!!!sekolah atap jeee!!! berkata...

1.pru 13 akan diadakan segera jika jumaat ni najib naikan gaji kakitangan awam!
2.rasanya baru sekali mengundi!
3.politik malaysia!uhhhhhh!!!

IMANSHAH berkata...

hurm, tak kut..tahun depan saya jangka

Sz berkata...

saya penah jadik petugas undi..heheeee

cinnamon.com berkata...

undi...

~ Mummy Gee ~ berkata...

AFUndi je la... heheheh. Nak pilihanraya ni kut2 surau depan rumah tu dapat peruntukan .. or sepanjang jalan kat kg saya tu letak lampu jalan, tak de la 10km sebiji je lampu jalan.... huhuhu

MAT SOM berkata...

Belanjawan Esok memang paling ditunggu2 kerana PM akan buat kejutan terbesar dlm sejarah....

MAT SOM berkata...

Cikgu Imanshah
Memang dengarnya antara bulan Jan-Mac 2012 tu pun kalau tak ada banjir besar

MAT SOM berkata...

Pn Suzianti
Elokle pengalaman bertugas dengan SPR tu dikongsikan dlm entri terbaru kat blog tu

MAT SOM berkata...

Cinnamon...
Undi tu rahsia....?

MAT SOM berkata...

Mummy Gee, tentang jalan tak ada lampu jalan di kawasan batu 18,19,20,21,22 Jln Ypeng/Muar tu memang dah lama saya tak puas hati. Kerana setiap minggu saya memang lalu situ. Entah kenapa Johor ni begitu lembab, tak macam kat Melaka yg pasang lampu jalan sampai ke kandang lembu!!!