Isnin, 28 November 2011

EKSPO AGRO DAN MAKANAN JOHOR 2011


 Buah-buahan tempatan yang tampak gebu

 Ubi kayu versi Ekspo

 Testimoni Baja Organik Terkini-Cili berbuah sangat lebat

 Kelapa Muda yang luar biasa

 Lembu yang terbesar dalam pameran ini...lupa pulak nak tanya nama dia...

En Fadil Senduduk Putih mesti suka burung macam ni

Anak itik terkedek-kedek....siapa kata nenek tak cantik...?


 Alat untuk menggoreng krepek dan sebagainya. Harganya RM 30 000.00!



Hari ini meluangkan masa selama dua jam di Ekspo Agro Dan Makanan Johor 11 di Air Hitam (Lebih kurang 8 batu dari Air Hitam jalan ke Kluang). 

7 ulasan:

wak gelas berkata...

wak pon sukak tengok lembu besar begituuuu... eeee wak dh datang niii nk komen komennnn..........

MAT SOM berkata...

lOH, KOK WIS TUKAR NOMO SAMPIAN KUWI?

Miss Mirror a.k.a Sam berkata...

Cantik gambo2 ni.. camera baru ke?

MAT SOM berkata...

Oh Sam...Masih kamera yg sama, cuma ubah gaya sikit je.

Miss Mirror a.k.a Sam berkata...

Memang dah layak ko pakai DSLR.. guna camera biasa je pun dah meletop mcm gini..kalau guna DSLR tentu lg boom2 bleh buat duit.

YIN-WONG KHOO LAI berkata...

Anak dah mintak camera DSLR...kat JB ada kursus guna DSLR...nak beli kok "luarang tho"...meh 2k paling murah.

MAT SOM berkata...

Sam-Banyak nak guna duit, beli emas dapat 10 gram.

KANG BAHREYN- Alang-alang dah minat, 2K tak mahallah...duit banyak berkepuk-kepuk tu nak buat apa....?