Ahad, 29 Januari 2012

BANGUN LAMBAT, SOLAT SUBUH BAGAIMANA?

13 ulasan:

Ungu Violet berkata...

lain kali jgn tidur lambat...tak pun kunci jam..:)

Mat Som berkata...

Macam Mr Bean, jam berdering, dimasukkan ke dlm air.

che mid berkata...

Subhanallah..tkasih che mat,beri info ini..

♥ manje ♥ berkata...

terima kasih untuk video ni :)

solat kan amalan pertama yang akan dihisab akhirat nanti ~

Mat Som berkata...

Sama-sama Che Mid dan Manje,

Kadang2 apa yg kita buat tu
tak menepati apa yg sepatutnya
Jadi ustaz2 kita beri panduan
Kalau boleh memanglah tepati masa
Cuma2 kdg2 terlambat bangun
Nak buat macamana

AZANI berkata...

cikgu
part yang hari jumaat tu yang lucu..tapi ada kebenarannya,
terimakasih berkongsi

AwieKashi berkata...

set alarm kiri kanan atas bawah...terutama tepi telinga =)

AwieKashi berkata...

set alarm tepi telinga lepas nie! =)

Yatie Awang berkata...

kalau bangun subuh memang kena kunci jam ..

ciK LyndaWawa berkata...

tanggungjawab mak ayah tu..if anak tak sembahyang subuh,....

Mat Som berkata...

Awie
Alarm Clock dah hidup
HP pun hidup

Tapi mereka tak nak bangun juga

Mat Som berkata...

Yatie
Kena pukul gendang nampaknya macam zaman silam

Mat Som berkata...

Lynda Wawa
Yg dimaksudkan ustaz tu emak dan bapak budaklah tu