MAKLUMAN

NO HANDPHONE SAYA (DI ATAS TU) JENDELALIMA TRADING HANYA UNTUK TEMPAHAN PRODUK YG SAYA JUAL.

Isnin, 26 Mac 2012

BONUS DAN DIVIDEN BANK RAKYAT 20%

Disertakan bukti kukuh Laporan Utusan Online tu, penantian anda pelabur-pelabur BANK RAKYAT untuk kewangan 2011, durian runtuh menghempap kepala anda semua. Lumayan...lumayan...! Tahniah kepada semua yang sempat melabur pada masa-masa lampau.

Bila bonus masuk akaun? Sekarang dah masuk akaun dah, cucuk jangan tak cucuk. Jangan lupa belanja anak isteri.

17 ulasan:

Miss Mirror a.k.a Sam berkata...

Woooo..... belanja aku jagung!

Mat Som berkata...

Ok....Aku poskan Jagung Kukus nya.

~ Mummy Gee ~ berkata...

sekarang ni masih boleh melabur tapi kalau tak silap limit RM500 seorang je..

dan jiran saya suami isteri yang jadi branch manager kat cawangan bank rakyat berlainan bakal dapat bonus 16 bulan gaji yang akan dibayar lumpsum....

Kak Kay berkata...

tumpang dengar dan tumpang gembira bagi mereka yang dpt duit banyak2 tu....

Mat Som berkata...

Mummy Gee

Bonus 16 BULAN GAJI????

Kami baru dapat bonus sebulan gAji, satu negara dah cemburu habis.

Mat Som berkata...

Betullah Kak Kay

Baguslah ramai org kita yg dapat duit banyak2 macam tu, harap2 mereka tu banyaklah menderma untuk Islam sejagat

~ Mummy Gee ~ berkata...

tahun lepas kalau tak silap dia orang dapat 14 bulan gaji so tahun ni untung banyak tambah lagi 2 bulan. Selalunya bank rakyat memang bayar bonus lebih dari 10 bulan gaji...huhuu.

cinnamon.com berkata...

kaya lah ye..

tumpang happy aje lah..

Mat Som berkata...

Mummy Gee
Kalau macam ni saya nak setkaN supaya anak saya jadi manager Bank Rakyat

Mat Som berkata...

Cinnamon
Yg kaya tu yang melabur juta, ratusan ribu tu

Pelaburan seciput ni bolehlah makan-makan kek cukuplah

Tanpa Nama berkata...

1.Bank Rakyat merupakan bank yang paling tinggi faedahnya semenjak dulu lagi!!paling lintah darah!!
2.Sapa-sapa yang ingin hidup cara islam!!elakkan makan duit riba(dividen) bank rakyat!!
3.atau boleh guna untuk beli selipar jee!!

Tanpa Nama berkata...

Kowey ki patute dadi mufti koyo Harusani opo koyo Noh Gadut, udhu ngromet karo aku Ley Ley!

Tanpa Nama berkata...

Endasmu krewak ngono.

Tanpa Nama berkata...

1.Kih!kih!kih!cakapla bahasa melayu!!
2.dalam soal agama ni rujukan paling afdal ialah dari hadis dan Al-Quran!!
3.bab dividen bersumberkan riba ni eloklah rujuk khutbah terakhir Nabi Muhammad sebelum baginda wafat!!
4.mufti-mufti atau tokoh agama sekarang bukan "jujur" sangat dalam memberi fatwa!!tangan "terikat"!!

Tanpa Nama berkata...

Yolah kowey dewey sing betul
Bank Islam pun ora betul jugak
PODHO AEY KABEH
INTEREST DITUKAR DADI DUIT PENGURUSANLAH EMBOH OPO-OPO ENEH
SAMA SAJA KANG KANG NJEKANGKANG

MaryaYusof berkata...

Rasa nak gelak pun ade baca komen kat atas tu.... Tepuk dada tanya Iman :)

Saya pun tak pandai bab2 Riba' dan sbgnya ni masih byk yg perlu difahami dan dipelajari~

Tanpa Nama berkata...

1.tak pernah makan tempe!!dah sah tak paham bahasa "matt salleh" diatas tu!!kabare!waras!!
2.pada masa depan semua along dimalaysia akan lantik panel syariaah untuk halalkan kegiatan depa!macam dibuat oleh bank-bank sekarang!!maka berebutla umat islam meminjam wang kat along-alon tersebut!!
3.ulamak dulu dok dakwahkan umat islam tentang benda-benda HARAm termasuk riba!!ulamak sekarang dok HALAL kan benda HARAM!!riba ditukar nama kepada wang proses dan sebagainya!!sebab itulah antara wasiat terakhir Nabi Muhammad,baginda menyeru supaya umat islam jauhkan diri dari riba!!
4.remaja lari dari rumah!masalah sisial remaja islam!buang bayi!minum arak!!mat rempit!!itulah kesan "wang proses" kepada umat islam dimalaysia kini!!