MAKLUMAN

NO HANDPHONE SAYA (DI ATAS TU) JENDELALIMA TRADING HANYA UNTUK TEMPAHAN PRODUK YG SAYA JUAL.

Jumaat, 1 Jun 2012

TOYOTA FT-86 DAN TOYOTA CAMRY 2012


 Harga MANUAL RM 243 000, AUTO RM 249 000 sahaja.

 

Toyota Camry - Harga bermula RM 149 000 sahaja.

SEPANG: UMW Toyota Motor sebentar tadi melancarkan dua model terbaru Toyota Camry dan Toyota 86 pada majlis di Litar Antarabangsa Sepang. Model Camry dijual dalam tiga varian iaitu 2.5V, 2.0G dan 2.0E. Harga bermula dari RM149,000 seunit. Bagi model Toyota 86 pula didatangkan dalam dua varian iaitu transmisi manual pada harga RM243,000 manakala automatik pada harga RM249,000. Pelancaran kereta itu disempurnakan Presiden UMW Toyota Motor Sdn Bhd, Ismet Suki.-Bharian

4 ulasan:

Boni JLL3 berkata...

hadoi... tak berkemampuan terus bila tgk hargenya..haha.. mampu tgk je la..hehehe

Mat Som berkata...

Harganya sama dengan sebuah rumah berbandung mewah di pekan saya duduk ni.

Tanpa Nama berkata...

1.dulu hanya melalui MLM saja boleh berangan-angan untuk dapatkan kereta mewah!!waktu zaman SHURE-RETURN !!tiap-tiap tahun pakat-pakat tayang merc atau bmw baru!!sekarang senyap jee!!tiada lagi syarikat mlm yang dok tayang kereta mewah dalam mediamassa!!apa sebab agaknya mat som!
2.bila ramai kawan-kawan naik gred 44 atau 48!!masing-masing dok berangan nak tukaq kereta yang baru!!camry!estima dan lain-lain!!selalu melawak dengan depa!!tak dapat tukaq kereta!!tukaq stikers jenama kereta pun kira oklah tu!!
3.sokong langkah Bank Negara untuk perketatkan syarat beli kereta!!kadang-kadang hairan jugak!!kereta harga berpuluh ribu dan lebih mahal berbanding dari thailand!!tapi cikgu-cikgu mampu beli pulak!!bergaya sakan dengan civic,camry,inova,stream dll!!kereta yang melebihi 100k keatas!!
4.kelapa sawit dah leluar hasilke mat somm!!asyik sebut camry jeee!!!

mak encik | SZ berkata...

harganya "rm249k / rm149k sahaja ..." ... hehehee... "sahaja" tu yang kena tengok bank statement dulu ... ;)