Khamis, 7 Jun 2012

WARNA-WARNI CUTI SEKOLAH

26 - 27 Mei piknik di kebun, sambil bersihkan kebun. 28 Mei-31 Mei anak kelas tambahan
5 Jun jalan-jalan cari makan
6 Jun





Telur Dinasour
Tenang dan nyaman tempat ni
Sedang aku berdiri di tepi pokok itu, tiba-tiba aku dengar kerengga bargaduh ...hiruk-pikuk, rupa-rupanya berebut bulu burung.

7 Jun hari lahir Arina Zawani yang ke 7 tahun!
Mengutip durian di rumah abang ipar
Ombak besar agak menakutkan malam itu....
Ikan Koi yang keriangan

5 ulasan:

mak encik SZ berkata...

salam cikgu MS,

hensem + comel2 anak2 cikgu MS ... nak berbesan anak2 saya kecik lagi ;p

selamat bercuti cikgu! terasa masa berlalu sangat pantas...beberapa hari lagi dah mula rutin harian budak2 dah naik sekolah :) yang pasti rutin harian ibu bapa pun dah kembali normal ...

Yatie Awang berkata...

bestnya dapat jalan2..yatie tak kemana pun..

Marya Yusof berkata...

As salam Cikgu Mat Som,

Lama tak jenguk ke sini...

Mesti penuh jadual cuti sekolah ni kan... Besar2 dah anak2 cikgu semua rupanya... Nak sama besar dah dgn cikgu... :))) Nampak cikgu mudalah smp tak perasan yg mana satu cikgu ni... jujur ni tau!

Meremang bulu roma tgk kerengga tu... ada bunyi ye? Tak pernah dgr pulak saya :)

Boni JLL3 berkata...

entah apa lah rasanya menjadi seorang suami dan ayah kepada beberapa orang anak2 ye.. selalu jgak sy terfikirkan tentang ni.. kalau da ada anak, macam mana rupa anak2 sy tu nanti..adakah serupa dengan wajah sy.. adakah perangai jugak serupa dengan sy..hehehe

Mama Miraki berkata...

cantiklah anak dara MS..si Ili tu...cepat dapat menantu ni..heheh