MAKLUMAN

NO HANDPHONE SAYA (DI ATAS TU) JENDELALIMA TRADING HANYA UNTUK TEMPAHAN PRODUK YG SAYA JUAL.

Ahad, 22 Julai 2012

BERSIAR-SIAR DI PASAR RAMADHAN

Cincau plus cendol, nampak sedap je, belilah satu

Itu jelah gambar kali ni, gambar tahun lepas pun dah banyak diupload.
Balik lalu tepi sungai kampung dalam, nampak ibu kambing ni, kesian, kurus je.

20 ulasan:

Mama Miraki berkata...

wahhhh borong banyak2 lagi MS. tu Wallet tu kembong lagi tu..banyak lagi duit tu...ehehhee

Miss Mirror a.k.a Sam berkata...

Teringat2 kesedapan Cendol Erra si Yati masa Family Day itu ari, sampai sini rindu plak nak makan. Sudahnya tadi kami beli cendol kat Jln Penggaram.

~ Mummy Gee ~ berkata...

rumput banyak depan mata pun kambing tu kurus kering yer, ker kambing tu diet kut...

Mat Som berkata...

Mama Miraki
Kalau berkunjung ke bazar ramaadhan ni
Kena hadkan belian
Ikutkan hati, kempislah dompet

Oh....tu duit singgit-singgit je hahahahaha

Mat Som berkata...

Nak makan cendol Erra kena pergi Pasar Ramadhan Seri Medan MM,

Mat Som berkata...

Mummy Gee
Kambing tu spesis kambing gurunlah kut
Rumput tepi sungai ni tak selera nak makan

Mama Janet berkata...

tambah2 lg MS..beli air katira, air asam boi, air temikai n dll.beg duit tu tampak kembung lagi

Tanpa Nama berkata...

taun ni xde video ke?? kalau ada mesti lagi menarik...

mkf

hajiMete berkata...

standard kambing kampung tuu mana kurus kangg.. banyak susunye tuu

Pida berkata...

Untuk pengetahuan cikgu, dah 2 tahun saya tak pergi pasar ramadhan sebab harga makanan yang sangat mahal. Dan saya banyak kali terbeli makanan semalam yang dijual semula. I feel cheated you...!

Oh ye, gaya cikgu berpakaian sebijik macam bapak saya. Memang stail guru macam tu ek? ;)

Boni Kacak berkata...

cincau campur cendol??? pergh... memang superb.. sedap tu..

Knor berkata...

amboi2..shooping sakan ye..tak beli ke untk kambing tu sekali..kesian,kurus aje tu..

Mat Som berkata...

Mama Janet
Minum punya minum punya minum
Sampai nafas pun tak boleh

Mat Som berkata...

MKF
Aku tugaskan MKF pula buat video
BAZAR RAMADHAN 2

Pembikinan video itu sgt2 mencabar
terutama dalam mengupload ke Youtube.

Mat Som berkata...

Ibu kambing yang penyayang tu HJ METE

Mat Som berkata...

Pida

Saya agak skema ker? He he he
Sivik kena ada di mana2,
takkan dah tua ni nak pakai seluar hawai....?

Mat Som berkata...

BONI

Puasa ni, bila tgok minuman dan makanan
Semua nak ditelan...!

Mat Som berkata...

K.Nor

Takut pulak nak dekat dgn kambing tu.
Tak fasal2 saya dituduh nak menculiknya

Tanpa Nama berkata...

alamakk... xsanggup... hahaha...

mkf

Mat Som berkata...

Tak sanggup? Modal hanya:

1. Sebuah kamera, kalau boleh yg canggih
2. Sedia mengambil gambar di kawasan sesak
3. Proses mengedit gambar
4. Upload ke Youtube-paling kurang 3 jam.