MAKLUMAN

NO HANDPHONE SAYA (DI ATAS TU) JENDELALIMA TRADING HANYA UNTUK TEMPAHAN PRODUK YG SAYA JUAL.

Khamis, 6 September 2012

MAJLIS PERPISAHAN GURU BESARKU

video
Tempat: PATMAH KITCHEN BATU PAHAT (Berhampiran Carfour)
Tarikh: Rabu 5 September 2012
Masa :   8.30-11.00 malam
Majlis Perpisahan En Ali Bin Sarmin

Aku diberitahu jadi  pengacara majlis ni 15 minit sebelum majlis bermula....ikutkan hati, memang aku nak sembunyi...tapi apakan daya....TERPAKSA kuhadapi dengan segala kudrat yang ada.  

Seri Medan tempat berenang
Ramai orang pergi menjala
Jasamu Tuan tetap dikenang
Zaman berzaman tidak dilupa






Selera makan aku terus hilang, apabila tiba-tiba diberitahu menjadi pengacara majlis. Sahabat-sahabatku, kalau nak tengok pic-pic lain silalah layari blog sekolah kita . Jurufoto kita Cikgu Burhan pasti ada gambar-gambar yang terhebat.
 

kREDIT UTK PIC CIKGU BURHAN
Juga Pic Cikgu Burhan
PATMAH KITCHEN ni restoran milik orang Parit Sulong. 

14 ulasan:

YIN-WONG KHOO LAI berkata...

Wah...kena jadi pengacara bidan terjun ke...begitulah Cikgu MdSom, kadanngkala kalau diaorang nak pengacara lawak yg spontan jawabnya kitalah jawabnya.

Herma Julianny berkata...

tahniah, kalau dah disuruh jadi mc pada saat akhir ni menunjukkan cikgu memang pandai dalam mengacarakan majlis..
mereka percayakan cikgu..=)

mak encik | SZ berkata...

Alhamdulillah ... pastinya berubah jadual hidup baru lah guru besar cikgu MS nnt ...

tahniah cikgu MS mmg eMCee yang berkaliber la tu boleh jadi bidan eh bidan terjun ;)

Masz Sidek berkata...

kalau sy dah terketar lutut... hehehe
yg pasti nye majlis mesti di teruskan kan... :D

Knor berkata...

suara sedap le tu sbb di pilih..
byk hadiah..seronok le.isterinya besar di rumah..

Mat Som berkata...

Wong Khoo Lai
Namun perasaan kita menjadi rosak
Angan2 nak bersantai2 makan yg sedap2 tu terbantut sedikit sebanyak

Lain kali kena sewa juara Maharaja lawak

Mat Som berkata...

Agraknyalah Herma
Tapi, saya lebih suka buat home work dahulu
Contohnya di sini, sejarah pahit manis orag yg diraikan dan sebagainya

Mat Som berkata...

SZ
Dalam ucapan GB saya tu nampak beliau gembira di tempat bertugas yg baru

Bidan terjun hampir terhantuk kepala kat tiang rumah

Mat Som berkata...

Masz
Terus terang saya katakan
Lutut saya telah terketar2, badan menjadi seram sejuk

Mat Som berkata...

Suara saya biasa saja K.Nor

Kalau sedap dah lama saya jadi pengganti ustaz Asri Rabbani

boni kacak berkata...

pasti rasa sedih teramat ni kan? lagi2 kalau pengetua tu baik dan rapat dengan kita..

kak tini (umialya) berkata...

smartnya pengacara majlis - kemeja batik merah lg..

psstt: vaksin ntuk lelaki, nak jugak ke?, cadangan 'bodoh' akak le, cer pijak paku, gerenti g spital dpt vaksin ATT percuma..

amponnnnnnn, jgn marah ye!! gurau2 ajer..

Mat Som berkata...

Pijak paku?
Tak sanggupppppppp
Kak Tini

Mat Som berkata...

Boni
Sebelum ni dah ada majlis lain di sekolah
Jadi kali ni majlis penuh dgn senyum ketawa
Kerana sedihnya dah habis