MAKLUMAN

NO HANDPHONE SAYA (DI ATAS TU) JENDELALIMA TRADING HANYA UNTUK TEMPAHAN PRODUK YG SAYA JUAL.

Khamis, 4 Oktober 2012

SET CADAR UNTUK DIJUAL

Satu contoh daripada rangkaian set cadar tersebut


Sahabat aku ada membeli kedai. Harganya memang mahallah. Dekat RM setengah juta. Yalah, anak dia sorang, suami isteri gaji dah besar. Dia ni aktif pulak berniaga. Macam-macam dia niaga. Semua bisnesnya menjadi. Minggu ni aku mengunjungi kedainya. Wah..Mereka menjadi stokis kepada lebih 10 syarikat. 

Oleh sebab kedai barunya itu cuma beberapa meter saja daripada rumah aku, so aku kenalah ambik peluang menjadi pengedarnya. Duit minyak kereta aku pun dapat dijimatkan.  Lagi pun yuran masuk dan segala katalog dia yang sponsor... 

Nak tengok sebahagian rangkaian produk itu......?

4 ulasan:

KhaiRin : anies berkata...

lawa kaler ijau tu

Mat Som berkata...

Hijau warna kesukaan saya...heheheh

Knor berkata...

nak belilah..nanti kak jln2..

nak mask dulu..

Mat Som berkata...

Kak byk sgt set cadar tu, banyak lagi yg nak diupload ni, tunggu dah penuh, baru byk pilihan