MAKLUMAN

NO HANDPHONE SAYA (DI ATAS TU) JENDELALIMA TRADING HANYA UNTUK TEMPAHAN PRODUK YG SAYA JUAL.

Isnin, 5 November 2012

BURUKNYA PEREMPUAN KETAWA

Biasa kalau wanita berkumpul sesama mereka, mereka akan ketawa terbahak-bahak. Lelaki ketawa kuat-kuat memang sudah biasa, namun jika dikatakan wanita tidak mengikut tabiat yang sama, itu satu pembohongan.

Seorang lelaki menggelengkan kepala apabila melihat rakan-rakannya (wanita-wanita) yang boleh didengari suaranya sejauh 10 km. Lalu dia berterus-terang, kenapa mereka melakukan tabiat buruk itu? Adakah Siti Nurhaliza dan Lisa Surihani ketawa seburuk itu (mengambil contoh wanita yang dah berkahwin)?

Mereka pun menjawab....
"Pleaselah Encik Roslan,......kat sini jelah kami boleh ketawa macam ni, kat rumah kami tak boleh ketawa. Nak berborak dengan suami pun sibuk 26 jam! Balik-balik rumah tengok bola. Anak-anak pulak asyik main Facebook...!"

Lagi...lagi....bagi alasan....?

Tiada ulasan: