Jumaat, 14 Disember 2012

JIKALAU KUTAHU.....



Mengajar anak mengaji kena sabar, yang kecik pulak menjerit-jerit, maklumlah anak ramai

6 ulasan:

Kayu Manis berkata...

terharu dgn ayat2 di atas..:)

anak2 amanah Allah.kalau kita mengajar mereka mengaji besar pahalanya.

anak2 kak tak pernah mengaji dgn orang lain..semua ajar sendiri..suami kak juga mengajar org tua2 mengaji..yg pandai dah mengaji tapi tajwid nak di betulkan lagi..semua pangkat besar ..hebat mereka kan malu tolak tepi demi mengejar ilmu Allah..semoga Allah permudahkan.

Mat Som Sadona berkata...

Baru 3 minggu saya mengajar dua anak saya ni, jalan malam ke rumah ustazah pun risau juga ....Kat depan mata, rasa tenang.

Alhamdulillah K.Nor dan suami org yg arif tentang tajwid, saya ni belajar tak habis....kena belajar banyak lagi ni dgn ustaz nampaknya.

Unknown berkata...

Assalamualaikum.. Tuan Tanah...

Tumpang lalu...

Unknown berkata...

As salam wbt Cikgu Yang Budiman,

Sejuk rasa telinga dengar cikgu ajar anak mengaji! Saya ni on off on off ajar Iman Iqra'... Menghafal sudah tp tak kenal huruf pun lagi... Tapi dia suka pergi sekolah di masjid berbanding sekolah taskanya tu... Saya tunjuk dekat dia video ni, tgk kakak ngaji tu... nnt Iman ngaji tau! Iman nak sekolah masjid jawab die...hehehe...

Ttg tukar bisnes banner tu, banner yg mana cikgu nak letak di blog saya ye? Apa kata cikgu bagi link dulu di email saya maryayusof@gmail.com... saya boleh terus letak for free! Saya akan bagi link saya kemudian, sb skrg ni tak berapa sihat nak buat link yg baru..hikhik... saya tak kisah pun :)

Mat Som Sadona berkata...

Blog Bisnes saya tgh disiapkan.
Nanti...

Iman nak dapat Adik betul nampaknya
Alhamdulillah Marya

Mat Som Sadona berkata...

Waalaikumusalam Mistory