Khamis, 24 Januari 2013

BLOG ANDA RANKING KE BERAPA DUNIA?

 BEN ASHAARI
Benashaari.com is ranked 63,236 in the world (among the 30 million domains), a low rank means that this website gets lots of visitors. This site is relatively popular among users in the Malaysia. It gets 92.1% from Malaysia. This site is estimated worth $32,076USD. This site has a good Pagerank(3/10). It has 2,871 backlinks. It's good for seo website. Benashaari.com has 58% seo score.
 FATIN LIYANA
Honeykoyuki.blogspot.com is ranked 151,619 in the world (among the 30 million domains). This site is relatively popular among users in the Malaysia. It gets 89.8% from Malaysia. This site is estimated worth $4,228USD. This site has a good Pagerank(4/10). It has 2,190 backlinks. It's good for seo website. Honeykoyuki.blogspot.com has 15% seo score.
 HANISH ZALIKHA
Inibelogsaya.blogspot.com is ranked 163,357 in the world (among the 30 million domains). This site is relatively popular among users in the Malaysia. It gets 96.9% from Malaysia. This site is estimated worth $USD. This site has a good Pagerank(4/10). It has 3,173 backlinks. It's good for seo website. Inibelogsaya.blogspot.com has % seo score.
 
Cikepal06.blogspot.com is ranked 199,703 in the world (among the 30 million domains). This site is relatively popular among users in the Malaysia. It gets 90.8% from Malaysia. This site is estimated worth $USD. This site has a good Pagerank(3/10). It has 1,912 backlinks. It's good for seo website. Cikepal06.blogspot.com has % seo score.
 BONI KACAK
Bonikacak.com is 6 months old, it is ranked 300,395 in the world (among the 30 million domains). This site is relatively popular among users in the Malaysia. It gets 90.6% from Malaysia. This site is estimated worth $5,160USD. This site has a good Pagerank(2/10). It has 259 backlinks. It's good for seo website. Bonikacak.com has 19% seo score. Bonikacak.com is safe.


 
 
 CIK EPAL




Tu dia ranking yang dilaporkan oleh WEBSTATSDOMAIN. Ada 30 juta domain berdaftar di dunia. Paling aku terperanjatnya sikacak Boni ni telah meletakkan ke ranking ke 300 ribu aje. Nak kena belajar dgn Boni nampaknya nih.  

Korang tengok aku ranking keberapa? 5 juta lebih. Nak sedapkan hati sendiri, kurang-kurang telah meninggalkan 25 juta web yang lain.

Matsomherbs.blogspot.com berada di kedudukan 5.167.452 di dunia (kalangan domain 30 juta). Laman web ini dianggarkan bernilai $ 1,479 USD. Laman web ini mempunyai Pagerank rendah (1/10). Ia mempunyai 36 backlinks. Ia adalah baik untuk laman web seo. Matsomherbs.blogspot.com mempunyai skor 19% seo. Macamana aku nak naikkan rank ni?

Cuba tengok ranking korang pulak....KLIK DI SINI Tahniah kalau dapat kalahkan blog abang Ben Ashaari. 

6 ulasan:

ikaa berkata...

blog sy xmampu nk tandingan blog mereka tu hmmm

Mat Som berkata...

Ikaa baru ke 443ribu okey sgtle tu,

Knor berkata...

KAK PUNYA 0.0 KUT..

Tanpa Nama berkata...

Norihanchocolatebakery.blogspot.com is ranked 3,432,486 in the world

Dua juta lebih baik drp blog saya
Tahniah.Resepi memang laris dlm SEO

mSOM

boni kacak berkata...

hahaha.. ish. 300k tu kategori jauh tu cikgu.. masih kecil-kecil cili api tu..hehehe.. takpe, saya pasti blog cikgu ni akan dapat rank yang lebih baik dari hari ke hari. InshaaAllah :)

Mat Som berkata...

Macam dah penat Boni,...asal Kopi2 dan produk2 yg saya jual dpt sambutan ok lah rasanya. 5 juta terlalu jauh tertinggal!

Criterle apa rahsia meletakkan diri dlm peringkat yg hebat itu?