MAKLUMAN

NO HANDPHONE SAYA (DI ATAS TU) JENDELALIMA TRADING HANYA UNTUK TEMPAHAN PRODUK YG SAYA JUAL.

Rabu, 10 April 2013

JOHOR JOHOR JOHOR!

Maaflah, aku bukan cerita tentang bola sepak yang dah mula banyak protokol macam dunia politik juga.... sebenarnya aku cuma nak upload gambar yang aku snap hari ni....sebagai memenuhi tuntutan agar blog ni ada entri baru. Kira entri kategori melalut saja, tiada mesej apa-apa....  
Nama Johor yang berdiri segak tu terletak di Seri Medan, manakala eksiden yang menghancurkan motosikal ni terjadi di pekan Pt Sulong baru petang tadi dalam pukul 6.00 petang, sewaktu aku meninjau-ninjau pekan itu petang tadi. Janganlah bagi anak kalian naik motosikal. Elok duduk rumah menghadap Facebook saja, lagi selamat....daripada pret-pret kat tengah jalan tu.

4 ulasan:

zaxx berkata...

seram tengok motor tu..berkecai.. macm ne la ye penunggnagnya..

Knor berkata...

motor dah tak ada kepala..boleh sambung balik tu..kalau kepala yg putus boleh sambung juga..kena talkinkanlah.

semoga selamatlah hendaknya

boni kacak berkata...

uish.. hancur motor tu.. apa berita tentang penunggangnya ye cikgu?

umi alya berkata...

ngerinya.. Bagaimana le keadaan budak tu?