Rabu, 10 April 2013

SINGGAH MENCARI KEDAMAIAN

Dah berhari-hari bergelumang dengan fail fail fail. Kalau setakat mengajar aje, aku sanggup mengajar sampai mati, tetapi bab perfailan dan segala titik bengik cacamarba kerja guru yang dah macam rojak petis aneka ulaman ni, aku kalau boleh hari ni juga aku nak bersara. Bukan soal aku tak berminat jadi cikgu, tetapi kerja-kerja yang diarahkan oleh JPN, PPD, KEMENTERIAN ini entah apa-apa. 

Justeru, sebelum aku pulang ke rumah, aku singgah di tasik ini dulu sorang-sorang, sambil nak buat header blog aku. Lagi pun kalian dah jemu kan melihat wajahku yang semakin kusam.....? hehehe 

1 ulasan:

umi alya berkata...

keja kt mana2pn sama jer cikgu, kdg2 buat keja diluar bidang pun..