MAKLUMAN

NO HANDPHONE SAYA (DI ATAS TU) JENDELALIMA TRADING HANYA UNTUK TEMPAHAN PRODUK YG SAYA JUAL.

Ahad, 14 April 2013

UNDI KITA BOLEH DIKESAN?

10 ulasan:

hazeleyed lady berkata...

Ass Salam.
Thank you for sharing...

umi alya berkata...

info yang menarik, tk

Marya Yusof berkata...

As salam Cikgu Mat Som,

Apa khabar? Mmg menarik sgt paparan youtube ini... Utk pengetahuan cikgu dulu saya pernah menjadi pegawai yg menjaga undi! Saja suka2 utk dpt experience :) Seronok jaga undi ni boleh tgk mcm2 perangai pengundi yg boleh kita lihat... yg tulis 'surat cinta' di kertas undi pun ada! :))

Tapi kami mmg tak buat semua yg dipaparkan dlm youtube tu... sb saya tidak mewakili mana2 parti politik... lagipun wakil setiap wakil politik sentiasa ada sepanjang pengundian dijalankan :)

Knor berkata...

malas nak buka youtube tu..

nak cpt..

Mat Som berkata...

TQ Hazeleyed

Tkasih ats kesudian dtg ke rumahku

Mat Som berkata...

Umi Alya
Lakonan mereka nampak real

Mat Som berkata...

Marya
Waalaikumusalam

Untung ada pengundi yg meminati

Kebanyakan yg jaga pengundian ni kawan2 sendiri, cikgi-cikgi, kaki tangan sekolah, dekat2 ni

Mat Som berkata...

K.Nor
Tak apa, utk mereka yg berminat sahaja

Marya Yusof berkata...

Cikgu,

Cikgu dah salah faham..bukan surat cinta kepada saya tapi surat cinta kepada parti2 yang berkenaan... makanya jadi undi rosak lah...hehehe... masa tu saya jaga pengundi warga emas :)

Terima kasih atas banner itu ye :)

Mat Som berkata...

Oh...saya kurang faham tadi
Saluran 3 maksudnya tu kan?