MAKLUMAN

NO HANDPHONE SAYA (DI ATAS TU) JENDELALIMA TRADING HANYA UNTUK TEMPAHAN PRODUK YG SAYA JUAL.

Ahad, 12 Mei 2013

ORDER CEPAT KERETA TERBANG


"Kami berminat dengan terus menerajui pembentukan industri kereta terbang dan mendedikasikan sumber untuk meletakkan asas bagi visi pengangkutan peribadi," kata Ketua Pegawai Eksekutif Terrafugia, Carl Dietrich dalam satu kenyataan media. "Terrafugia adalah sebuah syarikat yang meningkatkan tahap keselamatan, kesederhanaan, dan kemudahan penerbangan. TF-X adalah satu peluang untuk menyediakan dunia dengan satu dimensi baru kebebasan peribadi! " Berapalah harganya? Mari kongsi untuk membelinya dan melupakan sejenak hiruk-pikuk rakyat Malaysia yang tak habis-habis bertegang urat leher di sana tu.  

Jom ikut saya terbang ke negeri Pasir Berdengung...!(nak order? Sila Klik)

13 ulasan:

MaMa Rey berkata...

canggih..cepat sampai ke destinasi..:)

boni kacak berkata...

hahaha. idokler.. saya ni dah lah gayat.. memang takkan belilah kereta ni.hahaha

Tanpa Nama berkata...

Can you tell us more about this? I'd care to find out more details.

Feel free to visit my homepage premature ejaculation natural treatment

umi alya berkata...

pandu kereta ni perlu ada lesen ke?

MystoryPic berkata...

nak mendarat terus depan rumah boleh ke ni?

Wak Gelas™ berkata...

kangg, wak nk order 2 bijik bolee?? harhar2

Mat Som berkata...

MamaRey-Cepat sikit drp Zam zam ala kazam

Mat Som berkata...

BONI- Saya pun gayat juga, mau pejam mata kalau memandunya

Mat Som berkata...

OK Bos....i know your product

Mat Som berkata...

UMI ALYA - lesen pesawat tentu sgt dikehendaki, kalau banyak yg jatuh sudah tentu membahayakan penduduk

Mat Som berkata...

Shidah-Mendarat atas bumbung pun boleh!

Mat Som berkata...

Wak Gelas, sila emelkan data peribadi, hahahaha!

hana hadi berkata...

tolong hadiahkan untuk hana sebuah :)