Ahad, 23 Jun 2013

KABUT ITU MEMENJARAKU



10 ulasan:

umi alya berkata...

tebalnya kabus..

Cute Oven berkata...

Ya Allah teruknya...kat Benut lg teruk agaknya...

Selamat Menyambut Ramadan...sori lama tak update blog...hari2 melawat aje..

comeisari berkata...

wah dah teruk ni keadaan kat sana...

kat KL ni pun skrg semakin teruk...
sekolah pun dah start tutup...

Antik Aina berkata...

salam bro, wahh tebal juga kabus jerebu kat sana. Tq bro, dapat juga saya tengok gambar jerebu ni, saya pun orang sana.

Knor berkata...

boleh tahan jerebu..emmm..sakit semua..

ha ah itulah cikgu lama sepi..ingatkan dah merajuk mcm yg lain2 tu..

p/s ttg keracunan mknanan tu dah siasat cikgu pihak2 yg berwajib juga sudah turun padang..

tutup jugalah 2/3 hari kantin matrik..

kalau lama tutup mmg kebuluran anak2 sana..pemantauan itu penting jgn duk pejabat ajekan..

Mat Som berkata...

Kini Allah dah selamatkan kita Umi Alya. Hujan turun di sana-sini termasuk di Sumatera

Mat Som berkata...

Hampir seluruh semenanjung Cute Oven
Benut dah tentu kena
Tapi taklah sampai tahap darurat

Mat Som berkata...

Alhamdulillah Comeisari dah kembali

Mat Som berkata...

Aina org sinin juga, kampung PARIT apa tu ya?

Mat Som berkata...

K.Nor
Siapalah yg merajuk tu
Saya tak merajuk
Cuma kerja saya skrg banyak
Tu yg tak dpt nak komen-mengomen tu