MAKLUMAN

NO HANDPHONE SAYA (DI ATAS TU) JENDELALIMA TRADING HANYA UNTUK TEMPAHAN PRODUK YG SAYA JUAL.

Sabtu, 7 September 2013

ARNAB-HOBI BARU ANAK AKU

Anak-anak aku dah ada hobi baru...tu dia...Aku sesekali aje tolong bagi makan. Jaga arnab ni tanggungjawab merekalah. Disebabkan gambar-gambar aku kat blog ini dah kena kacau, jadi terpaksalah aku gunakan YOUTUBE. Jadi kena kerja lebih sikitlah.



10 ulasan:

Cik Sibuk berkata...

Alolo..comelllll

Anak2 pernah mintk arnab nak bela. Mmg jawapannya baaanyakk cantik. Haha
Ye la dorang ni awal2 je semangat nak jaga. Dah lepas abis seronok tu mak dia la yg kena jaga pulak. Tak sanggup den nak tambah keje kemas/jaga arnab lam list. Huhu

Mat Som berkata...

Ya...betul cakap Cik Sibuk tu.
Isteri saya yg banyak uruskan arnab2 ni sebenarnya,

Penyelesaiannya senang aje
Belikan ANAK CIK SIBUK tu arnab yg ada pasang bateri tu
Harganya RM 10, SEBIJI MACAM ARNAB BETUL.

azhandestructo berkata...

kesian kena kurung arnab tu..nasib baik la binatang tak suka bela manusia..kalau tak manusia pun ada yg tinggal di dlm sangkar..

gurauan akak pagi2 ni..positif ye..heheh

Knor berkata...

alamak!!! blog anak kat atas tu..tak di logoutnya...maaf ye..knor yg komen..

hana hadi berkata...

comel2.. hana pun suka arnab tapi tu lah sekali beranak 5 6 ekor. xmuat sangkar

umi alya berkata...

Pernah menjadi penternak arnab hasil idea n modal abang ipar tp akhirnya terkubur sbb sambung belajar n abang sibuk tugasan memasing..

Mat Som berkata...

K.Nor
Kalau saya kena kurung, saya akan mogok lapar

Mat Som berkata...

Hana
Paling sesuai utk bela arnab ni bagi saya ialah mereka yang ada kawasan lapang sikit, kalau rumah teres ni tak sesuailah....baunya sampai rumah jiran.

Mat Som berkata...

Saya sedang membayangkan Umi mengusahakan ternakan arnab itu....

Rasanya makan minum Alya akan terabai..

heheheh

wardah mustapa berkata...

Assalamualaikum..salam ziarah!! Jemput ziarah blog saya ;)
http://supplementforall.blogspot.com/