MAKLUMAN

NO HANDPHONE SAYA (DI ATAS TU) JENDELALIMA TRADING HANYA UNTUK TEMPAHAN PRODUK YG SAYA JUAL.

Isnin, 9 September 2013

GANGGUAN SEKSUAL BERLAKU DI MANA-MANA


Sejak pilihan raya yang lepas, aku dah keluar daripada FAN Kami Guru Malaysia. Ada dua fan yang menggunakan nama itu, satu gambar mentol, satu lagi gambar apa, aku pun dah lupa. Kedua-duanya aku ceraikan dengan talak 30. Sebabnya kat situ ahli-ahlinya asyik bergaduh fasal politik. Mereka ni macam fanatik sangat dengan parti masing-masing.  Ada satu lagi Fan guru yang aku masih setia, tetapi aku tak larat nak membaca isu-isu yang dibincangkan kerana ia sarat dengan masalah. Lebih baik aku tidak menyampuk, nanti kena darah tinggi.

Tetapi isu kali ini agak pelik. Penolong Kanan mengganggu seorang guru wanita yang sudah berkahwin. Mesti cikgu ini sangat cantik dan bergaya mengalahkan cikgu Murni?

5 ulasan:

umi alya berkata...

urmmmmmmmm ntah le cikgu, sbnrnya susah nak kupas sbb ia boleh berlaku di mana2pun..

Mat Som berkata...

Ada satu spesis iblis yg menggoda

Tugas dia supaya:

Tengok isteri orang cantik sangat
Tengok isteri sendiri dah tak berkenan

Ustaz Ismail Kamus pernah huraikan hal ini

Wak Gelas™ berkata...

kena perangkap cikgu besar tu kanng..,kalo xde bukti susah gakk.,uuHUU

Knor berkata...

masuk aje kelab masakkan cikgu..boleh masak utk family..

Masha Meisters berkata...

huhuh...ape boleh buat semua di luar kawalan...kenalah pandai menjaga diri sendiri kan...hmm