MAKLUMAN

NO HANDPHONE SAYA (DI ATAS TU) JENDELALIMA TRADING HANYA UNTUK TEMPAHAN PRODUK YG SAYA JUAL.

Khamis, 3 Oktober 2013

JADI PENYIASAT PERSENDIRIAN





Semua gambar ini diambil dengan kamera hanphone aku yang usang.....
Sebab tu gambar tak berapa terang....
Yang teratas gambar dua orang
Pencuri tersohor sedang melakukan perbuatan jalang
Mencuri barang-barang jiranku yang sedang asyik menonton filem sinetron
Nak kulepuk takut mereka membalas dendam....
Yang aku mampu kubuat hanya kononnya aku sedang berteriak
Dan mengambil gambar mereka yang tak boleh jadi saksi mahkamah

Gambar kedua, dua orang calon PMR dikenakan saman
Pada hari pertama pulang daripada PMR 2 Oktober semalam
Nak buat macamana,bapak merekalah juga yang kena bayar duit saman

4 ulasan:

umi alya berkata...

siannya budak nak exam tp saya tak salahkan mereka sebab umur 15thn belum layak bawa motor ke sekolah, udah mak ayah izinkanmaka mak ayahlah yang patut dipersalahkan

Knor berkata...

hero malaya ke ni..tak..kan pandang je..

yg bwh tu compom jenis ayah dn mak tak kisah ni.."bawalah nak"..

Sue Bee berkata...

siang2 dorang gi pecah rumah orang?..hrmmm..

hana hadi berkata...

erk. gambar kereta tu apa plak ek..
pecuri tu xpersan ke ada yang ambil gambar.. hehe