MAKLUMAN

NO HANDPHONE SAYA (DI ATAS TU) JENDELALIMA TRADING HANYA UNTUK TEMPAHAN PRODUK YG SAYA JUAL.

Ahad, 13 Oktober 2013

TENGOK GAMBAR-GAMBAR MASA DULU

 Isteriku Idah dengan Ili masa kecik di samping adik bongsu aku Mar 
Waktu konvo UPM adikku Mar di UPM Serdang, tahun bila pun aku dah tak ingat....
Emak aku, kakak sulong aku Hjh Saripah, Anis, dan abangku Baharuddin...  
Sorylah adikku tercinta blogger Miss Mirror,aku uploadkan gambar di Kuantan ni....macam bak nangis aje tu...
Ili di samping saudaraku Ibnu Masngut dari Madiun, Indonesia....
Masa bujang dulu, aku rajin juga jadi pengapit....... gambar entah bila, anak sulong pengantin ni pun baru je daftar masuk Universiti,.....punyalah lama gambar ni...

Terima kasih Kak Long kerana menyediakan gambar-gambar ini.
Seawal jam 6.30 pagi tadi, aku dah sampai rumah Kak Long, semata-mata nak cari gambar-gambar tahun 60-an, kalau boleh nak dapatkan gambar orang-orang kuat kat Seri Medan ni yang Kak Long masih simpan, malangnya semua dah lupa letak mana.

Jadi untuk tidak menghampakan diri aku sendiri, aku pun snap semula gambar-gambar ini....saja je untuk koleksi simpanan aku...

9 ulasan:

Knor berkata...

masih ada lagi ye..knor pun ada tapi segan nak ltk..cantik sgt..

anak pun tak percaya mamanya..sampai skrg ni pun kalau terbelek2..diorg kta bkn mamalah ni..org lain..

Knor berkata...

cantiklah sgtttt...hheh

Mat Som berkata...

Hahahaha...K.Nor ni mesti persis Madhuri ni...

umi alya berkata...

wajah abang n kakak, persis wajah cikgu 90% tapi adik, len bebenor rupanya..

umi alya berkata...

ke saya silap pandang.. hu3

Mat Som berkata...

Ya muka adik-beradik saya ni lain2, masa lahirkan adik bongsu saya tu,umur emak saya dah 45 tahun gitule... jadi lain sikitlah muka dia, bayi pramatang...

Miss Mirror a.k.a Sam berkata...

Gambo aku yg paling hodoh. Muka sembab...napa tah?.

Ah tak kisahlah... janji skrg dah cantik!. Kekeke.. (saja nk sedapkan ati sendiri).

Mat Som berkata...

Gambar kau yg cun-cun semua aku nak kena bubuh tudung palsu,macamana tu?

Masha Meisters berkata...

hehe...nostalgia ni...best belek2 cerita and gambar2 lama...kacakla muda2 dulu...hehe :-)