MAKLUMAN

NO HANDPHONE SAYA (DI ATAS TU) JENDELALIMA TRADING HANYA UNTUK TEMPAHAN PRODUK YG SAYA JUAL.

Ahad, 3 November 2013

MACAM CANTIK JE...MACAM CANTIK JE...! DUNIA...DUNIA...!

Salah satu video yang meniru gaya Syasya Solero. Tiba-tiba nama Syasya Solero terkenal di seantero mengalahkan gyiyomi. Mula-mula tengok kat Facebook, aku termanggu-manggu, apalah benda MACAM CANTIK JE...MACAM CANTIK JE....ingatkan kanak-kanak demam panas masa kecik belajar tatabahasa. Di kalangan remaja, berita itu agak menenggelamkan berita Amerika mengintip rahsia negara kita. Rakyat Syiria yang dikepung iblis Bassar Al-Asad sehingga makan daging kucing seakan tidak dipedulikan. Dunia ini semakin aneh. Video 37 saat remaja bercermin sambil memuji diri secara suka-suka, menyebabkankan Syasya Solero menjadi TOP dan dalam sekelip mata menenggelamkan keunggulan Cikgu Shida.

6 ulasan:

Wak Gelas berkata...

salam ahad kangg..,ehHHee

Mat Som berkata...

Wslm Wak.......dpt mood menang

umi alya berkata...

lor saya ingatkan cikgu sendiri yang hasilkan klip video tu..

alaaaaa budak2 cikgu, biar le dorang dengan minat masing2, sekurang2nya glemer cepat, tidak perlulah nak masuk rancangan realiti bagai.. hi3

Mat Som berkata...

Dah tua bangka mcm saya nak upload video mcm tu, tentula murid2 saya akan kutuk saya cukup2....

che mid berkata...

Dah tua tapi belum bangka lagi kuttt..cikgu boleh buat video ala-ala kilauan masssss!

Mat Som berkata...

Dah ngetop susah pulak nanti Che Mid!