MAKLUMAN

NO HANDPHONE SAYA (DI ATAS TU) JENDELALIMA TRADING HANYA UNTUK TEMPAHAN PRODUK YG SAYA JUAL.

Jumaat, 7 Februari 2014

MENJAHIT BAJU KURUNG DI PT SULONG BATU PAHAT

NO HANDPHONE PN HAMIDAH 0137565013







Antara baju kurung yang telah disiapkan oleh Hamidah minggu ini. Kainnya ada, sebab tak ada model yang sesuai lagi, tunjuk baju jelah


Sesiapa yang ingin membuat baju kurung di sekitar Parit Sulong, Taman Seri Sulong, dan taman-taman yang setaman dengannya, isteri saya Puan Hamidah memang ada membuat baju kurung untuk perempuan sahaja. Dah tiga tahun jugalah beliau menjahit baju kurung ni. Sila PM FACEBOOK (KLIK) PN HAMIDAH ALI 013-7565013 ok. Saya setiausaha peribadi sahaja, tak tau nak jawab soalan-soalan berkaitan baju kurung wanita ni.
Jika nak buat baju call/sms sila hubungi setiausahanya 013-7565013 

4 ulasan:

Knor berkata...

Knor tumpang bangga dgn isteri cikgu, knor nk menempah jauh sgt..ada 3 psg tak berjahit..kain org bagi..

selalu knor beli dh siap je, jdi nk tempah ni lmbat, nk pakai la tu juga, kalau boleh..

Mat Som berkata...

Tkasih,Dkt2 rumah K.Nor tentu ramai tukang jahit yg hebat.



umi alya berkata...

andainya kita berjiran, boleh le tempah tapi sayangnya jauh sangat.

psstt: aktiviti menjahit le PALING saya tak minat padahal masa sekolah dulu, masuk kelas SRT.

Mat Som berkata...

Oh...ni memang le utk jiran-jiran terdekat, sdra, dan org2 yg terdesak nak jahit baju.

Jahit sambil jaga anak, masak.

Memang, isteri saya berani ambik tempahan pun baru dlm 3 tahun ni, padahal dah belajar sejak tahun 2000. Banyak seni jahit ni nak kena study dgn sifu2 terdekat dan juga melalui bacaan buku dan Youtube sikit2.