Ahad, 16 Februari 2014

OUTING...OUTING....

FotoFoto

Yang duduk bawah pokok borak-borak kat meja batu tu anak-anak dan isteri aku. Masing-masing dah rindukan Irfan yang bertshirt biru cair tu. Tetapi kali ini, kami pergi petang Jumaat. Sabtu semalam ada kelas, jadi tak boleh buat apa. Jadi outing pun bukan outing, duduk-duduk di kawasan kolej aje. Sambil menjamah makanan dan air yang dibawa.

Yang dekat kereta hijau tu, aku tak kenal. Aku tangkap gambar mereka kerana perkelahan mereka itu memang sangat unik bagi aku. Seronok juga tengok gelagat keluarga yang datang menjengok anak mereka di sini.

6 ulasan:

Miss Mirror a.k.a Sam berkata...

Ini macam.... serupa tak ambik gambar tau!. Tak clear langsung. Entah yg mana satu Irfan pun aku tak dpt nak cam..

Mat Som berkata...

Gambar anak engko lagilah muka semua didelete, dan engko juga yg ckp lokasi anak2 kita belajar kena rahsiakan.

umi alya berkata...

lokasinya cam tepi pantai jer..

mak encik | SZ berkata...

calon besan!
;p

Knor berkata...

ye ke kena rahsiakan..takut kak nak delete jugalah semua...

~ Mummy Gee ~ berkata...

Haahha... MMirror sudah kena tembak dengan MSom....hehehe