Khamis, 18 September 2014

MAMA, BILA KAKAK NAK BALIK?

Aliff (sikecik), soalan pertama selepas bangun tidur....
Mama,bila kakak nak balik?
Pada hal, hari-hari berbual melalui telefon. Dia suruh tengok kakak kat sana (Shah Alam).
Tak sempat....ayah sibuk lagi....
Aliff tengok ni...Kakak dalam gambar ni sedang belajar Bahasa Korea, tulisannya dan cara hidup orang Korea, bulan Februari tahun depan, lagi jauh Kakak tinggalkan Aliff....Biar sekarang Aliff belajar rindu-rinduan....... 

5 ulasan:

~ Mummy Gee ~ berkata...

comel si Illi

Knor berkata...

as salam...muka kakak pun iras korea..minat cerita korea lgikan ,klu tak silaplah..sbb cikgu ada bt n3 dulu..psl leka dgn cerita korea..

ambil kos enginer ye...ramai yg minat kos tu..harap peluang kerja luaslah nti..
azhan salah sorang drnya..tapi nak cipta benda baru,lebih kpd bantu org islam..contohnya buat senjata utk org islam..dan mcm2 lgi utk org islam..bila anak2 dah bijak pandai nti sumbangkanlah utk org2 islam tak kira di mana2 pun..itu lebih baik lagi..

shah alam kat mana tu..adibah pun belajar kat uitm shah alam skrg..kut2lah terserempak dgn cikgu nti..berani ke tegur knor cikgu...hahah

Mat Som berkata...

Tkasih Mummy Gee
Tkasih K.Nor
Kalau boleh anak2 sya mengambil kejuruteraan senjata
Betul utk mempertahankan negara Islam yg tertindas
Terpulanglah anak2 nak pilih apa
Dah dkt tu, tapi sya sesekali saja ke Shah Alam,jd peluang nak terjumpa
agak peratusnya rendah..

umi alya berkata...

Pasti adik manja dengan kakaknya..

Noriza MiracleVitamins berkata...

Jauhnya sambung pelajarn.Takpe jauh perjalanan luas pemandangan